سال جاری E3 به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود اما Sony حتی پیش از آن گفته بود که قرار نیست در آن شرکت کند. به همین ترتیب بسیاری کنجکاو شدند که بدانند برنامه‌ آن‌ها برای رونمایی از PS5 چیست چراکه E3 می‌توانست فرصت بسیار خوبی برای این کار باشد. با این حال نگران نباشید چون ظاهرا نمایش هفته بعد PlayStation دست کمی از E3 نخواهد داشت.

Sony به‌تازگی اعلام کرده بود روز 15 خرداد نمایشی یک ساعته برای بازی‌های PS5 برگزار خواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، جیم رایان، رئیس و مدیر عامل بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony، در چندین مصاحبه تاکید داشته که نمایش جدید آن‌ها به اندازه E3 هیجان‌انگیز خواهد بود. رایان در مصاحبه‌ خود با BBC گفت:

"معمولا وقتی در سالنی در لس‌آنجلس با 2 هزار نفر دیگر حضور دارید، به‌شدت هیجان‌زده خواهید شد. ما راهی برای انجام این کار با نمایش جدید خود پیدا کرده‌ایم و این هیجان را به جامعه خواهیم داد. با تماشای نمایش ما در چند روز آینده متوجه می‌شوید که قادر به انجام این کار بودیم."

او این بیانات را در مصاحبه‌ای با GamesIndustry تکرار کرد و گفت Sony تلاش نموده تا با نمایش جدید خود به اندازه تماشای یک همایش E3 به مردم هیجان و شادی ببخشد:

"این چالشی است که من برای تیم‌های خودمان در نظر گرفتم: به آن‌ها گفتم سعی کنید تمام 100 میلیون دارنده PlayStation و تمام کسانی که PlayStation ندارند را طوری هیجان‌زده کنید که انگار در سالن E3 هستند یا استریم آن را از خانه تماشا می‌کنند."

گزارشات اخیر هم حاکی از آن هستند که Sony نمایش مربوط به PS5 را بارها به تعویق انداخته تا مطمئن شود نمایشی بسیار حرفه‌ای برگزار می‌کند.

منبع متن: pardisgame