به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از theverge، تقریبا مدتی است که اخباری مختلف در خصوص اسپین‌آف بازی محبوب League of Legends یعنی League of Legends: Wild Rift بازی استراتژی محور استودیو Riot Games می‌شنویم.

امروز در جریان نمایش Summer Game Fest شاهد نمایش تریلری از این عنوان بودیم و می‌توان گفت Riot Games بهترین ظاهر ممکن را در این بازی ارائه داده است، با ارائه نمایشی طولانی که همه چیز را از شخصیت ها گرفته تا گیم پلی و محیط و نحوه تعامل بازیکنان با کاراکتر‌های بازی پوشش می دهد. در حالی که این بازی هنوز تاریخ انتشار ندارد- اما طبق شواهد موجود انتظار می رود که نهایتا امسال منتشر شود- همچنین Riot Games می گوید که بازی آزمایش های اولیه خود را به زودی و با عرضه نسخه‌ی آلفای اولیه برای سیستم عامل Android در برزیل و فیلیپین آغاز می کند.

این استودیو در گذشته گفته بود كه Wild Rift پورت مستقیمی از نسخه PC بازی اورجینال یعنی League of Legends نیست؛ در عوض، این یک نسخه ارتقایافته است که برای  سیستم عامل های جدید به خوبی بهینه شده است. این بهینه‌سازی شامل تغییرات واضح در کنترل بازی برای هر پلتفرم خاص، با یک تنظیم جدید twin-stick و همچنین تغییرات دیگر مانند مسابقات کوتاه تر و نقشه های کوچکتر است. ویدئوی امروز نگاهی دقیق تر به چگونگی عملکرد این عنوان می‌اندازد.

 از طرفی Riot Games یکی از پرمشغله‌ترین زمان‌های خود را می‌گذراند زیرا این استودیو بازیسازی علاوه بر عنوان League of Legends: Wild Rift قرار است بازی شوتر تیم‌محور خود یعنی Valorant را نیز در تاریخ 2 ژوئن منتشر کند. علاوه‌بر آن، Riot Games در اوایل سال جاری نیز یک بازی کارت‌محور به نام Legends of Runeterra منتشر کرد و با عرضه به‌روزرسانی های متوالی در تلاش است تا جهان این بازی و شخصیت های آن را گسترش دهد.

 

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

نمایش به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame