تماشا کنید: پنجمین افزونه‌ی GWENT با نام Master Mirror بزودی منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم، CD PROJEKT RED اعلام کرد که پنجمین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی GWENT با نام Master Mirror در تاریخ 30 جوئن مصادف با 10 تیر، برای رایانه‌های شخصی، iOS و Android منتشر خواهد شد.

جدیدترین بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Gwent که با محوریت Gaunter O’Dimm یا همان Master Mirror منتشر خواهد شد، 70 کارت مختلف به بازی اضافه می‌کند و نقش کلیدی را نیز به دستان Master Mirror می‌گذارد. درمیان این 70 کارت، کارت‌های Legendary جدیدی نیز وجود خواهند داشت که منحصر به Faction بخصوصی هستند و همزمان با پیشروی در روند بازی، ظاهر و قدرت‌هایشان تغییر پیدا می‌کند.

علاوه بر مورد گفته شده 11 کارت دیگر هم هستند که برای تمامی Factionها قابل دسترسی می‌باشند. درکنار این‌ها مهارات و قابلیت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکنان با استفاده از نقشه‌های جدید و حیله‌های منحصر بفرد در مبارزات پیروز شوند.

همچنین شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه داخلِ بازی، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Master Mirror را پیش خرید کنید. ای بسته‌ها به شما اجازه می‌دهند که همزمان با انتشار افزونه‌ی مذکور، به کارت‌های جدیدی دست یابید. همچنین اسکین مخصوص Gaunter O’Dimm یا MAster Mirror نیز در بسته‌ای مخصوص قابل تهیه می‌باشد و بلافاصله پس از خرید می‌توانید از آن استفاده کنید.

کاربران PC, Android و iOS می‌توانند با مراجعه به وبسایت GOG.COM عنوان Gwent: The Witcher card Game را به صورت رایگان تهیه کنند. شما همچنان می‌توانید تریلر جدید منتشرشده از بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame