به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGamer، سری بازی محبوب Project Cars توجه جمعیت بسیاری از بازیبازان طرفدار سبک ریسینگ را به لطف گرافیک بسیار چشم‌نواز بازی، فیزیک واقع‌گرایانه اتومبیل‌ها و سطح بالای جزییات به کار رفته در آن‌ها جلب کرده است اما در هر دو نسخه قبلی به طور کلی نبود برخی ویژگی‌ها که از یک بازی ریسینگ مدرن انتظار می‌رود به چشم می آمد. نکته‌ای که توسعه‌دهندگان بازی قصد دارند آن را در نسخه‌ی جدید برطرف کنند که آن را با هم بررسی می‌کنیم.

Career mode با هدف ایجاد احساس بهتر در پیشرفت به بازیبازان، کاملاً از ابتدا بازسازی شده است. در این حالت، در ده کلاس متفاوت اتومبیل پیشرفت خواهید کرد و با به دست آوردن XP حین بازی، ارتقاها و رویداد‌های جدید را برای خود آنلاک می‌کنید. اما، به طور هوشمندانه، اگر نوع خاصی از رویداد را دوست ندارید، می توانید برای عبور از آن پولی که در حین بازی کسب کرده‌اید را پرداخت کنید. این امر به این دلیل است که آزادی عمل کافی به بازیبازان برای لذت بیشتر داده شود و آن‌ها مجبور به راندن ماشینی که به آن علاقه ندارند، نشوند.

متوجه شدید که من(نویسنده‌خبر) به ارتقاهای ماشین اشاره کردم. این چیزی است که نبود آن در سری بازی Project Cars به شدت  احساس می‌شد و خوشبختانه قرار است در نسخه‌ی جدید شاهد سیستم وسیعی برای ارتقا‌ ماشین‌ها باشیم. پیش از این ما قادر بودیم که عملکرد یک اتومبیل را شخصی سازی کنیم، اما اکنون می توانید موتور جدید، اگزوز، سیستم تعلیق و .... آن را به صورت اساسی تغییر و ارتقا دهید.

حالت سختی یک ویژگی مهم برای یک بازی مسابقه ای نیست، اما ابعاد کاملاً جدیدی را به مدل رانندگی پر هیجان Project Cars اضافه می کند. همچنین این بدان معناست که می توانید تمام مدت در حالت Career Mode از پایین‌ترین سطح تا رویدادهای سطح بالا با اتومبیل مورد علاقه خود باشید، مسیرها را طی کرده و همچنین عملکرد اتومبیل را با قطعات جدید افزایش دهید. توسعه دهنده بازی یعنی استودیو Slightly Mad در واقع می خواهد بازیبازان احساس کنند که دائما در حال پیشرفت و پیشرفت بیشتر هستند و بازی کردن در هر حالت، از جمله چند نفره، امتیاز و پول رایج بازی را برای شما کسب می‌کند.شما در بعضی مسابقات به خصوص، نیازی به اول شدن ندارید بلکه تنها حضور در آن‌ها کافی است، اما خب طبیعتا هرچه رتبه‌ی بالاتری داشته باشید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

Multiplayer همیشه بخش بزرگی از مجموعه Project Cars بوده است. سه راه مشخص برای بازی در عنوان جدید مجموعه وجود دارد. Quick Play با استفاده از  مهارت مبتنی بر matchmaking شما را مستقیم به یک مسابقه می‌برد که این نیز از ویژگی های نسخه جدید بازی است که در دو نسخه قبلی وجود نداشت. اما اگر مجنون سرعت هستید منتظر رویدادهای برنامه‌ریزی شده توسط توسعه‌دهنده بازی پس از انتشار آن باشید. همچنین حالت کلاسیک بازی Project Cars در این بازی نیز وجود دارد که در آن شما می‌توانید آب و هوا ، اتومبیل و آهنگ را برای هر مسابقه به سبک دلخواه خود تغییر دهید و مسابقه خود را بسازید.

استودیو Slightly Mad به لطف استفاده از relay servers نوید بهبود پایداری و تأخیر کمتر هنگام بازی آنلاین را می دهد. همچنین هرگونه شخصی‌سازی و تغییر ظاهر اتومبیل خواه یک کار نقاشی ساده روی اتومبیل باشد یا یک طراحی پیچیده و دقیق، هنگام مسابقه آنلاین برای سایر بازیکنان قابل مشاهده خواهد بود. همچنین اگر در گاراژ شخصی خود اتومبیل مناسبی برای یک رویداد آنلاین ندارید، می توانید از بازی یک اتوموبیل را برای شرکت در آن مسابقه قرض بگیرید. قابلیت دسترسی (Accessibility) چیز دیگری است که توسعه دهنده می‌خواهد در PC3 بهبود بخشد و هرچه بیشتر موانع سرگرمی بازی را از بین ببرد.

همچنین یک حالت چند نفره و جدید به نام Rivals وجود دارد که ساختار رتبه بندی و پاداش های منحصر به فرد خود را دارد. Slightly Mad با چالش‌های تازه و جدید روزانه ، هفتگی و ماهانه یک سری رویدادها را مدیریت خواهد کرد. خوب مسابقه بدهید و از صدرنشینان فاصله بگیرید، بازیکنان دیگر را کنار بزنید و XP کسب کنید. حتی در صورت عقب ماندن و از دست دادن جایگاه خود ناامید نشوید، و در عوض به چشم محرک به آن نگاه کنید که باعث می‌شود دوباره و  دوباره مسابقه دهید تا مکان قبلی خود را بازپس بگیرید. به طور برابر، رویدادها بر اساس توان و مهارت هر بازیباز او را در دسته ای با افرادی هم سطح خود او قرار می‌دهد پس اگر در بازی Project Cars تازه وارد هستید نگران مسابقه با کهنه‌کاران این مجموعه در رقابت های فصلی نباشید.

تمام موارد بالا ویژگی‌های جدید بسیار زیادی به بازی اضافه می‌کند، اما موارد بیشتری نیز وجود دارد. دو مسیر جدید از جمله خیابان های شانگهای و مسیر افسانه ای motorsport circuit Interlagos در سائوپائولو فاش شده است. کنترل های گیم پد نیز از پایه تغییر کرده و بهبود پیدا کرده‌اند تا رانندگی با آنها را لذت‌بخش‌تر، واقع‌گرایانه‌تر، راحت‌تر و در مجموع راضی‌کننده‌تر ‌کنند. جلوه های جدید پس از پردازش، لرزش دوربین و motion blur اضافه شده اند و هوش مصنوعی تک نفره در حال بهینه‌سازی است. اگر همه‌ی اینهایی که گفته شد به همان اندازه که به نظر می رسد خوب باشد، Project Cars 3 می تواند عنوانی بسیار ویژه باشد که هر مجنون سرعتی را شیفته خود سازد.

این عنوان قرار است تابستان امسال منتشر شود.

شما را به تماشای تریلر این عنوان زیبا دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر با کیفیت SD-دانلود تریلر با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

منبع متن: pardisgame