تماشا کنید: نمایشی از گیم پلی Call of Duty: Black Ops Cold War 2020 فاش شد

جدیدترین عنوان در سری که احتمالاً توسط Treyarch در دست توسعه است، تا الآن انتظارات و تصورات زیادی را ایجاد کرده است. برای اطلاع از این اخبار فاش‌شده و همچنین تماشای اولین تصاویر از گیم‌پلی بازی، با پردیس‌گیم همراه باشید.

با وجود اینکه تا عرضه این عنوان فاصله زیادی باقی مانده اما اطلاعات زیادی از این عنوان به دست آمده است. طبق آخرین گمانه‌زنی‌ها این عنوان در دوران جنگ سرد (Cold War) جریان خواهد داشت. و بدین ترتیب عملاً بازسازی یا باز تعریف نسخه اول Black Ops منتفی است. همچنين ادامه این سری یعنی Black Ops 5 نیز دور از انتظار است. برخی از گمانه‌زنی‌ها از جریان داشتن داستان بازی در ویتنام خبر می‌دهند.

و اما جدیدترین اطلاعات، در نیمه شب گذشته یعنی در تاریخ 15 شهریور، تصاویری از گیم‌پلی اولیه بازی (Pre-Alpha) در بستر اینترنت قرار گرفت. و البته به سرعت حذف شد؛ اما برخی از بازیکنان به اندازه‌ای سریع بودند که نظرات خود را زیر آن ویدئو قرار دهند. حال مروری بر آن نظرات اولیه خواهیم داشت: "این بازی ترکیبی از Modern Warfare و Black Ops 4 است."

کاربری از Reddit به نام CharliINTEL نیز با تأیید صحت این ویدئو گیم‌پلی از COD 2020 به حذف ویدئوهای قرار گرفته در یوتیوب توسط Activision اشاره کرد.

کاربری به نام ModernWarzone به این نکته اشاره کرد که طبق شایعات داستان بازی توسط بازگویی (Flashback) یعنی همچون نسخه اول سری روایت می‌شود.

شایعات زیادی پیرامون معرفی بازی جدید Call of Duty در رویداد رونمایی از بازی‌های PS5 خبر می‌دهند. در طول سال‌های گذشته رونمایی این سری بازی همیشه در حوالی ماه May (اردیبهشت و خرداد) رخ می‌داد. ولی با گذشتن از آن تاریخ، اینطور به نظر می‌رسد که ویروس جهانی Covid-19 در این تأخیر پیش‌آمده بی تقصیر نیست. با توجه به عقب افتادن مراسم معرفی سونی PS5 به دلیل اتفاقات اخیر، دور از انتظار نیست که COD 2020 نیز در همانجا معرفی بشود، به خصوص اینکه سونی یک توافق انحصاری با شرکت سازنده بازی دارد. 

 

دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما درباره این شایعات و اطلاعات فاش شده چیست؟ چه برهه‌ زمانی را برای اتفاقات بازی، بیشتر می ‌پسندید؟

منبع متن: pardisgame