تصاویر جدیدی از Dead Island 2 در سطح اینترنت متنشر شده است

به گزارش پردیس‌گیم یک ساخته قدیمی از Dead Island 2 که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است در سطح اینترنت پدیدار شد و اساسا همانند چیزی است که شما از آن انتظار دارید. اتفاقی افتاده که شما هر روز مانند آن را نمی‌بینید. در ادامه شما اسکرین‌شات‌هایی را از بازی مشاهده می‌کنید. بدانید که این بازی مشخصا همانند یک ساخته منتشر نشده از بازی در سال ۲۰۱۵ می‌باشد.

البته که اگر/وقتی بازی منتشر شود ممکن است هیچ چیزش شبیه به این تصاویر نباشد. از آن جایی که ساخت بازی به دست سازندگان جدید سپرده شده است، بازی ممکن از ابتدا و کاملا از صفر دوباره ساخته شده باشد.

تصاویر جدیدی از Dead Island 2 در سطح اینترنت متنشر شده است

در اطراف بازی تا جایی که یادمان می‌آید همیشه خبرهای ضد و نقیض به گوش می‌رسد، در ابتدا YAGER در حال ساخت بازی در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 بود؛ سپس براساس یک درخواست نیرو برای کار بر روی سری Dead Island، گزارش شد که Dambuster Studios در حال ساخت بازی است. در اواسط سال گذشته، THQ Nordic اشاره کرد که به زودی در مورد بازی خواهیم شنید، اما از آن زمان نزدیک به یک سال گذشته است و ما هنوز ذره ای از اطلاعات رسمی در مورد بازی نشنیده‌ایم. اما با این حال ما هنوز امیدواریم که THQ Nordic به زودی اطلاعاتی در مورد بازی را به اشتراک بگذارد.

تصاویر جدیدی از Dead Island 2 در سطح اینترنت متنشر شده است

ما براساس سوابق، نسبت به این بازی خوش‌بین نیستیم، خب از آن جایی که سوابق نشان می‌دهد، بازی‌هایی که از نظر شاخت دچار چنین تغییراتی می‌شوند، خیلی کم پیش می‌آید که منتشر شوند و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند؛ خیلی نادر است بازی که چندین بار به صورت طولانی تاخیر بخورد و واقعا محصولی بسیار عالی از آب دربیاید. به عنوان مثال Crackdown 3 را در نظر بگیرید؛ اما باز هم ما امیدوار هستیم که Dead Island 2 به سرنوشت این بازی دچار نشود و به عنوانی با ارزش تبدیل شود.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

 

 

 

 

منبع متن: pardisgame