به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamesradar، فهرست مشاغل موجود در صفحه مشاغل مایکروسافت یک تهیه‌کننده ارشد را برای کمک به "توسعه یک پروژه جدید در جهان Halo"  فرا می‌خواند. همانطور که توسط Klobrille (از طریق ویندوز مرکزی) در توییتر مشاهده شد، این لیست در تاریخ 3 ژوئن ارسال شده است و به نظر می رسد که این فرخوان استخدام درخصوص پروژه‌ی جدیدی با محوریت عنوان محبوب Halo باشد.

 "استودیو  به دنبال تهیه‌کننده ارشد برای همکاری با تیم خدمات اصلی ما برای کمک به توسعه یک پروژه جدید در Halo است."

به عنوان یکی از بازیهای مورد انتظار کنسول نسل بعدی مایکروسافت، Halo Infinite قرار است عنوانی بزرگ برای Xbox Series X باشد، که در حال حاضر تاریخ انتشار آن همچنان تعطیلات 2020 است. در این لحظه از زمان، دشوار است بگوییم این پروژه جدید می‌تواند در چه زمینه و عنوان باشد، آیا به نوعی با Halo Infinite گره خورده است یا ربطی به آن ندارد؟ واقعیتی که این لیست "جدید" نشان می دهد می تواند به یک بازی کاملاً مجزا در دنیای Halo اشاره کند و این امکان وجود دارد که نوعی اسپین آف باشد.

گفته می شود Halo Infinite دارای حالت های چند نفره متنوع و جدید است و در حالی که در گذشته شایعات زیادی از این بازی مورد انتظار منتشر شده است، ما درباره آنچه که این حالت ها ارائه می دهند و تغییرات هر کدام در روند گیم‌پلی بازی اطلاعات زیادی نداریم. بعید به نظر می رسد که لیست کار به بخش چند‌نفره‌ی عنوان Infinite اشاره داشته باشد، اما باز هم جالب است که ببینیم چه ارتباطی بین این عنوان و این لیست شغلی وجود دارد. این عنوان همچنین قرار است در Xbox One عرضه شده، در همین سال به Xbox Game Pass رسیده و همچنین با فناوری کنسول Smart Delivery نسل بعدی سازگار خواهد بود. این ویژگی به این معنی است که اگر نسخه ای از بازی را در Xbox Series X خریداری می کنید، می توانید آن را در Xbox One و برعکس نیز اجرا کنید. Smart Delivery بازی را بر روی کنسولی که آن را اجرا می کنید تنظیم و بهینه‌سازی می کند تا بتوانید بهترین تجربه را بدست آورید.

در هر صورت امیدواریم هر چه زودتر اخباری درخصوص عنوان ‌Halo احتمالی با توجه به لیست شغل عجیب منتشر شود.

منبع متن: pardisgame