به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، سال گذشته نگاهی مختصر و کوتاه انداختیم به عنوان در حال توسعه استودیو WolfEye Studios یعنی Weird West . اطلاعات زیادی در مورد بازی به بیرون درز نکرده است  به جز تریلر اولین نمایش بازی در The Game Awards که بسیار عجیب و غریب بوده و همچنین نشان می‌دهد این بازی یک نوع نقش‌آفرینی اکشن خواهد بود. در حالی که هنوز این پروژه مانند یک راز سرپوشیده است ، اما خب ما به هز شکل توانستیم اطلاعات کوچکی از کارگردان بازی دریافت کنیم که به عقیده‌ی او این پروژه همچنان بزرگترین پروژه اوست.

اگر اطلاعات زیادی از این استودیو ندارید، WolfEye Studios توسط Arkane alum که سابقا در این استودیو فعالیت می‌کرد، رافائل کلانتونیو و جولیان رابی تأسیس شده است. رافائل، که گاها به او راف نیز گفته‌ می‌شود، در واقع یکی از اولین مدیران بازی محبوب Dishonored بود. او هم‌اکنون کارگردان بازی Weird West نیز هست و در مصاحبه با Wassup، در مورد این بازی صحبت کرده. البته قابل ‌ذکر است که مباحث مطرح شده بیشتر درخصوص مباحث موسیقی بازی بودند، جایی که او و گروهش Weird Wolves، "به شدت درگیر آن هستند". آنها به عنوان گروه موسیقی Rock / Electro Goth شناخته می‌شوند، بنابراین موسیقی متن بازی باید به سبک Wild باشد. او هنگام صحبت درباره خود بازی، گفت با وجود این واقعیت که تیم توسعه بازی با تیمی کوچکتر از Dishonored ساخته می شود، در واقع ممکن است Weird West بزرگترین بازی او تاکنون باشد.

"...بنابراین من Arkane Studios را ترک کردم و وقتی خواستم دوباره بازیسازی را شروع کنم، شرایط با گذشته کاملا فرق می‌کرد. بودجه كوچك، تيم هاي كوچك اما بازي هاي بزرگ. شما می بینید که ما با Weird West چه کار می کنیم، این یک بازی بزرگ است و ممکن است بزرگترین بازی من باشد، اما برای توسعه درست و مناسب نیازی به 200 نفر ندارد. ما در مورد سبک بصری بازی انتخاب های آگاهانه ای انجام می دهیم، بدون اینکه ساخت آن خیلی طولانی شود یا نیازی به کمک بقیه داشته باشیم بازی بسیار زیبا و خاص خواهد بود، بنابراین می توانید با چهار هنرمند کل بازی را بسازید. "

ما در این مرحله در مورد Weird West اطلاعات بسیار کمی داریم، رایانه‌های شخصی تنها پلتفرمی است که برای بازی شناخته شده است. این بازی در The Game Awards سال گذشته نمایش داده شد و از آن زمان تاکنون چیزی درباره آن گفته نشده است. حتی اگر هیچ چیز دیگری در خصوص این بازی برای تعریف کردن نباشد، مطمئناً ظاهری بسیار منحصر به فرد دارد بنابراین امیدوارم به زودی چیزهای دیگری از آن را ببینیم.

منبع متن: pardisgame