گزارش: پروژه بعدی Rocksteady بازی Suicide Squad خواهد بود

طبق گزارش Eurogamer، بازی بعدی Rocksteady که مدت‌هاست منتظر آن هستیم به عنوان اقتباسی از Suicide Squad معرفی خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، یکی از کاربران Resetera چندین دامنه به‌نام‌های "SuicideSquadKillTheJusticeLeague.com" و "SuicideSquadGame.com" پیدا کرد که Warner Bros مالک آن‌هاست. همچنین دامنه "GothamKnightsGame.com" هم دیده شده است.

همیشه در هنگام برگزاری یک همایش بزرگ از بازی‌ها، احتمال معرفی پروژه جدید Rocksteady هم به یکی از مباحث داغ آن روزها تبدیل می‌شود. کار روی این پروژه از سال 2016 آغاز شده و شاید بالاخره در اول شهریور ماه که Warner Bros همایش DC Fandome را برگزار می‌کند، بالاخره از آن رونمایی شود.

با این وجود، احتمال معرفی یک بازی دیگر هم وجود دارد. Warner Bros چند ماه است که به یک بازی از Court of Owls اشاره می‌کند. در حقیقت شاید آن دامنه "GothamKnightsGame.com" اشاره مستقیمی به همین باشد. با این حال، احتمال هم دارد که هردو بازی را ببینیم.

Eurogamer معتقد است که دقیقا چنین اتفاقی می‌افتد. آن‌ها گفتند کمی از بازی Warner Bros Montreal و مقدار بسیار کمی هم از بازی Rocksteady را می‌بینیم. عجیب می‌شود اگر Warner Bros Montreal از بازی Batman خود که درباره گروه Court of Owls است رونمایی نکند چراکه آن‌ها اشاره به این بازی جدید خود را از سال 2018 آغاز کرده بودند و Waner Bros می‌تواند کنفرانس بسیار خوبی با معرفی بازی جدید Suicide Squad برای نسل بعد توسط Rocksteady داشته باشد.

DC Fandome اول شهریور ماه برگزار می‌شود. نه تنها احتمالا از این دو بازی جدید و بزرگ رونمایی خواهد شد، بلکه تماشای این کنفرانس برای طرفداران DC بسیار لذت‌بخش و جذاب خواهد بود پس آن را از دست ندهید.

منبع متن: pardisgame