New Game + Expo | تاریخ انتشار Ys IX: Monstrum Nox در غرب با انتشار تریلری مشخص شد

عنوان Ys IX: Monstrum Nox در سال 2019 برای کاربران ژاپنی دردسترس قرار گرفته بود که به گزارش پردیس‌گیم و در جریان مراسم دیجیتالی New Game + Expo ناشر غربی بازی یعنی NIS America اعلام کرد که این اثر در سال 2021، برای پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. نسخه‌ی غربی Ys IX: Monstrum Nox از دو دوبله‌ی ژاپنی و انگلیسی بهره می‌برد.

علاقه مندان هم‌اکنون می‌توانند نسخه‌ی Limited Edition بازی را تنها با قیمت 99.99 دلار از فروشگاه آنلاین NIS America پیش خرید کنند. این نسخه شامل بازی اصلی، دو دیسکِ آلبوم موسیقی، یک عدد اکشن فیگور، آرت بوک، آرت کارت، و برخی موارد دیگر می‌شود. در خلاصه‌ای از بازی چنین آمده است:

"Adol در جریان ماجراجویی‌های خود با زنی جادوگر ملاقات می‌کند و قدرت تبدیل شدن به موجودی فراطبیعی به نام Monstrum را به دست می‌آورد. حال او باید با خطری که جهان آنان را تهدید می‌کند و با نام Grimwald Nox شناخته می‌شود مقابله کند."

شما می‌توانید 6 کاراکتر قابل بازی را کنترل کرده و از Monstum هر یک که قدرت‌هایی منحصر بفرد دارند استفاده نمایید. همچنین گشت و گذار در شهر نیز بسیار لذت بخش خواهد بود و همزمان با اکتشاف نقاط مختلف شهر می‌توانید ماموریت‌های جدیدی نیز قبول کرده و به ماجراجویی بپردازید. Ys IX: Monstrum Nox در سپتامبر 2019 در کشور ژاپن منتشر شده بود. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه‌ی غربی این بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:


دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه 

منبع متن: pardisgame