http://uupload.ir/files/h9ek_halo-ds1-1340x1340.jpeg

به گزارش پردیس‌گیم امروز یک تیزر جدید و کوتاه و در شکل یک صدای ضبط شده از Halo Infinite منتشر شد.

مدت زمان زیادی طول کشید تا به این نقطه برسیم، اما با در پیش‌بودن نمایش ماه جولای Halo Infinite، استودیو 343Industries تیزر جدیدی را از این بازی منتشر کرد.

این ویدئو حاوی هیچ صحنه‌ای از Halo Infinite نیست، اما نشانه‌ای را در مورد اینکه داستان بازی به کجا می‌رود در اختیار ما قرار می‌دهد. این تیزر، که کمی از یک دقیقه بیشتر است، حاوی یک صدای ضبط شده می‌باشد که به نظر می‌آید صدای Atriox، یکی از شخصیت‌های اصلی Halo Wars II باشد. Atriox رهبر گروه The Banished است که در انتهای این تیزر به آن اشاره می‌شود. همچنین نماد این گروه نیز به نمایش در می‌آید.

براساس ویدئوی قبلی که از بازی دیده‌ایم، مشخص نشد که داستان چند سال بعد از رویدادهای Halo 5: Guardians اتفاق می‌افتد. اطلاعات دیگری مانند اینکه چرا Master Chief به صورت شناور در فضا پیدا شد، مشخص نشده‌اند. با این حال، تمام چیزی که ما می‌دانیم این است که به نظر می‌رسد Chief بار دیگر شخصیت اصلی بازی است و بازی در Halo ring به وقوع می‌پیوندد.

این بازی قرار است در اواخر سال جاری میلادی در کنار کنسول جدید مایکروسافت، Xbox Series X، منتشر شود. Halo Infinite همچنین قرار است برای Xbox One و PC نیز عرضه بشود.

آماده باشید تا در رویداد ماه جولای Microsoft چیزهای بیشتری را در مورد این بازی بشنوید.

در ادامه می‌توانید تیزر جدید بازی را مشاهده کنید:

دانلود FULL HD - دانلود HD - دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame