به گزارش پردیس‌گیم، CD Projekt RED به رسانه‌ها و منتقدین اجازه تجربه 4 ساعت از بازی Cyberpunk 2077 را داده تا نظرات خود را راجع به آن بگویند. Arekkz Gaming نیز یکی از این افراد بود که در ویدیوی زیر جنبه‌های مختلف بازی در نقش Nomad را نشان می‌دهد که بازیکنان داستان را با انتخاب این مسیر زندگی در ابتدای بازی از خارج از Night City و در سرزمین Badlands شروع می‌کنند.

تعداد انتخابات و تعاملاتی که بازیکن می‌تواند داشته باشد بسیار خوب هستند، مخصوصا اینکه می‌توانید مثلا یک مکانیک را کنار بزنید و ماشین را خودتان تعمیر کنید. مبارزات هم شکل خوبی به‌ خود گرفته‌اند و در حال بهتر شدن هستند. جو Night City در تعقیب‌وگریز و شلیک از داخل ماشین بسیار جالب است و به اوج می‌رسد. نکته جالب اینجاست که اگر در ابتدای بازی مسیر زندگی متفاوتی را به غیر از Nomad انتخاب کنید، روند بازی بسیار فرق خواهد کرد و تجربه به‌شدت متفاوتی را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

در ویدیوی زیر همچنین قابلیت جدید دیگری به‌نام Braindance نشان داده می‌شود که اساسا عینک واقعیت مجازی آینده است. Braindance به مانند یک نرم‌افزار ویرایشگر ویدیو می‌ماند و اجازه عقب و جلو رفتن در زمان را می‌دهد. ایده آن این است که نقطه کلیدی زندگی مردم Night City را به نمایش بگذارد و کاربرد آن بیشتر در داستان‌سرایی است. 

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به آن و تصاویر جدید بازی را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

  

  

  

  

  

منبع متن: pardisgame