در کنار احتمال مشخص شدن تعداد مراحل، با خبر شدیم که بازی شامل پرداخت درون برنامه‌ای نیز خواهد بود...

امروز خبر خوبی برای طرفداران Crash Bandicoot داریم، به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، به نظر نسخه بعدی این سری محبوب علاوه بر یک سری ویژگی جدید، بیش از 100 مرحله‌ی مختلاف خواهد داشت.

ظاهراً این اطلاعات طی ایمیل‌هایی که تیم سازنده یعنی Toys for Bob با GameStop رد و بدل کرده به اشتراک گذاشته شده. در این ایمیل جزئیات بیشتری از چهارمین نسخه‌ی شماره دار Crash دیده می‌شود. بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که در این نسخه، شاهد دنباله‌ای کامل با بیش از 100 مرحله‌ی جدید، حالت‌های مختلف و قابلیت‌های تازه‌ای که باعث « گیم‌پلی خلاقانه» می‌شوند باشند.

لازم به ذکر است که قیمت گذاری این عنوان مثل اکثر بازی‌های تازه منتشر شده 60 دلار خواهد بود.

.

در نسخه کلاسیک منتشر شده در سال 1988 تحت عنوان Crash Bandicoot: Warped تنها 32 مرحله داشتیم که شامل باس‌ها و مراحل مخفی نیز می‌شود. در مقایسه، سری جدید اختلاف بسیار زیادی حداقل از این نظر پیده کرده و می‌توانیم زمان بیشتری را برای به اتمام رساندن آن صرف کنیم.

با توجه به صفحه خرید در فروشگاه Microsoft  و دیدن نشان «+» در کنار این عنوان، از قرار معلوم خریدهای داخل برنامه‌ای نیز جایگاهی در Crash Bandicoot 4 خواهند داشت. البته، هنوز ماهیت این خریدها مشخص نیست. در آخرین نسخه‌‌ی سری عنوان‌های کراش، بازی مسابقه‌ای توسعه یافته توسط Beenox و Activision نیز شاهد این گزینه در بین منوها بوده‌ایم، پس در کل این بخش چندان تعجب برانگیز نیست.

اگر بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید کنید در روز عرضه به پوسته‌های Totally Tubular برای Crash و Coco دسترسی خواهید داشت، بنابراین ممکن است بعد از انتشار پوسته‌های بیشتری برای خریدهای درون برنامه‌ای داشته باشیم.

Crash Bandicoot 4: It’s About Time در جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ برای Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

 

منبع متن: pardisgame