تماشا کنید: بازی Ben 10: Power Trip معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، Bandai Namco Entertainment Europe با همکاری Cartoon /network از بازی جدید و اقتبای Ben 10: Power Tripرونمایی کرد. این بازی توسط استدیوی PHL Collective ساخته می‌شود و محصولی جدید از کارتون محبوب Ben 10 می‌باشد. Ben 10 در این نسخه از بازی با Kevin 11 همکاری کرده و در مقابل Hex جادوگر به مقابله می‌ایستد. این عنوان در تاریخ 9 اکتبر مصادف با 18 مهرماه برای PS4, Xbox One, PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

Ben 10: Power Trip در جهان فانتزی خود انیمیشن جریان دارد و به Ben Tennyson اجازه می‌دهد که با استفاده از Omnitrix به موجودات فضایی متعددی تبدیل شده و جهان را نجات دهد. داستان بازی شما را به پشت پرده‌ی چهار کریستال مرموز آگاه می‌سازد که در پی نابودی دنیا هستند. بازیکنان می‌توانند در عین تبدیل شدن به موجودات فضایی در بخش Co-Op با یاری دوستان خود به ماجراجویی بپردازند.

مدیر ارشد اجرایی Outright Games آقای Terry Malham در صحبت‌هایی گفت:

"Ben 10 مجموعه‌ای محبوب در نزد کودکان است و ما نیز از معرفی بازی آن بسیار هیجان زده هستیم. همکاری طولانی مدت ما با Cartoon Network باعث شد که بتوانیم تجربه‌ای جدید برای هواداران این انیمیشن و خانواده‌هایشان فراهم آوریم تا در کنار هم از بازی لذت ببرند."

Ben 10: Power Trip در تاریخ 18 مهر برای رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تیزر معرفی بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame