به گزارش ‌پردیس‌گیم و به نقل از وبسایت gematsu، شرکت Bandai Namco اعلام کرد که کل مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی موفق Ace Combat 7: Skies Unknown از مرز 2 میلیون واحد پیشی‌گرفته است.  این تاریخ همچنین سالگرد 25 سالگی این سری‌بازی محبوب است. عنوان Air Combat اولین نسخه‌ی این سری‌بازی است که برای پلی استیشن 1 و در تاریخ 30 ژوئن 1995 در ژاپن منتشر شد. به طور کلی این سری‌بازی برای شبیه‌سازی هرچه بهتر و واقع‌گرایانه‌تر جنگ‌های هوایی در طی سالیان گذشته عرضه‌شده و توجه بازیبازان را به خود جلب کرده‌است.

به مناسبت بزرگداشت سالگرد این سری‌بازی، شرکت Bandai Namco Japan در حال حاضر میزبان یک کمپین پیگیری و بازتوییت در توییتر برای فرصتی برای بدست آوردن کارت پیامی است که به امضای Kazutoki Kono کارگردان سری Ace Combat و یک کارت پرواز خودکار رسیده است. مجله‌ی هفتگی Famitsu به مناسبت 25 سالگی این‌سری بازی محبوب 25 صفحه را به آن اختصاص داده که شامل میزگردی با حضور عوامل توسعه‌بازی مانند تهیه‌کننده و کارگردان هنری بازی است.

Ace Combat 7: Skies Unknown برای ابتدا برای PS4 و Xbox One در ژانویه 2019 منتشر شده، و پس از آن در فوریه 2019 از طریق Steam برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت.

منبع متن: pardisgame