عنوان HITMAN 3 پایان یک ماجراجویی برای Agent 47 خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از DualShcokers به تازگی استودیوی سازنده‌ی سری بازی‌های HITMAN یعنی استودیوی IO Interactive در رابطه با نسخه‌ی جدید سری بازی HITMAN یعنی عنوان HITMAN 3 گفت که "عنوان HITMAN 3 پایان یک ماجراجویی برای Agent 47 خواهد بود" و جزئیاتی هرچند را در رابطه با داستان عنوان HITMAN 3 به اشتراک گذاشت.

طبق گفته‌های اخیر استودیوی سازنده‌ی سری بازی‌های HITMAN یعنی استودیوی IO Interactive عنوان HITMAN 3 قرار است تا پایان دهنده‌ی یک سه گانه باشد که در سال 2016 و با ریبوت شدن سری بازی‌های HITMAN آغاز شد و با عنوان عنوان HITMAN 2 در سال 2018 ادامه پیدا کرد و در سال 2021 با عنوان HITMAN 3 خط داستانی آن پایان خواهد یافت.

همچنین به نظر می‌رسد استودیوی سازنده‌ی سری بازی‌های HITMAN یعنی استودیوی IO Interactive قصد دارد تا با عنوان HITMAN 3 داستانی تاریک‌تر را نسبت به نسخه‌های پیشین سه گانه‌ی ریبوت شده‌ی سری بازی‌های HITMAN (و یا حتی شاید نسبت به تمامی نسخه‌های پیشین سری بازی‌های HITMAN) روایت کند.

عنوان HITMAN 3 در ماه ژانویه‌ی سال 2021 (بازه‌ی زمانی‌ای میان 12 دی سال 1399 تا 11 بهمن سال 1399) برای کنسول Xbox One، کنسول Xbox Series X (و به طور قطع برای کنسول Xbox Series S)، کنسول PlayStation 4، کنسول PlayStation 5 و پلتفرم PC منتشر و عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame