تاریخ انتشار Horizon Zero Dawn برای رایانه‌های شخصی درکنار سیستم مورد نیاز با انتشار تریلری مشخص شد

در ماه مارس بود که سونی اعلام کرد بازی RPG و موفق Guerilla Games یعنی Horizon Zero Dawn برای رایانه‌ةای شخصی منتشر خواهد شد. به گزارش پردیس‌گیم حال تاریخ دقیق و قطعی عرضه‌ی بازی برای PC اعلام شده و می‌بینیم که نسخه‌ی کاملِ Horizon Zero Dawn در 7 آگوست مصادف با 17 مردادماه از طریق استیم و اپیک برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار، تریلری یک و نیم دقیقه‌ای نیز از این بازی منتشر شده که به برخی پیشرفت‌های گرافیکی اشاره می‌کند. پشتیبانی از صفحه نمایشگر Ultra Wide و قابلیت V-Sync در کنار فریم ریت بالای بازی از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانید در تریلر زیر مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

اما علاوه بر اینها سیستم مورد نیاز بازی نیز مشخص شده که آنها را نیز می‌توانید ببینید:

حداقل سیستم مورد نیاز

سیستم عامل: ویندوز 10 و 64 بیت
پردازنده: Intel Core این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید or AMD FX این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
حافظه‌ی مورد نیاز: 8 گیگابایت
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) یا AMD Radeon R9 290 (4GB)
DirectX: Version 12
فضای مورد نیاز: 100 گیگابایت

سیستم پیشنهادی

سیستم عامل: Windows 10 64-bits
پردازنده: Intel Core این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید or Ryzen 5 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
حافظه: 16 گیگابایت
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) یا AMD Radeon RX 580 (8GB)
DirectX: Version 12
فضای مورد نیاز: 100 گیگابایت

Horizon Zero Dawn هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 4 دردسترس می‌باشد و تا چند هفته‌ی دیگر برای رایانه‌ةای شخصی نیز منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame