doom eternal

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamereactor، تهیه‌کننده اجرایی بازی  Doom Eternal آقای Marty Stratton صحبت‌های تازه‌ای در مورد تاریخ عرضه و بهینه‌سازی Nintendo Switch انجام داده است.

آقای Stratton گفت: تاریخ عرضه بازی به زودی اعلام خواهد شد، ما هنوز به طور رسمی مشخص نکردیم، از این رو اکنون نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم، از طرفی در مورد بهینه‌سازی باید بگویم که بازی Doom Eternal به خوبی‌ِ Doom 2016 خواهد بود.

"ما در مورد تاریخ عرضه بازی به زودی صحبت خواهیم کرد. ما پیشرفت خیلی خوبی در روند ساخت داشته‌ایم. استودیو Panic Button همان‌هایی که ما با آن‌ها همکاری داشتیم، همانگونه که قبلاً نیز گفته‌ام، آن‌ها استاد این پلتفرم(Nintendo Switch) هستند... ما Doom Eternal را برای همه‌ی پلتفرم‌هایی که Doom 2016 را دریافت کرده بودند، عرضه کردیم. من فکر می‌کنم این یک نکته مثبت برای تیم فنی ما باشد و تصور می‌کنم که این موفقیت برای Panic Button نیز تکرار شود، همچنين تیم مسئول موتور بازی‌سازی ما چرا که در اصل این اتفاقات بدون بهینه بودن موتور امکان پذیر نبود. من فکر می‌کنم که بازی به خوبی Doom 2016 باشد و بهینه‌سازی خوبی داشته باشد و من بسیار برای تجربه شدن آن توسط طرفداران هیجان‌زده هستم.

doom eternal

بازی Doom 2016 بیشتر شبیه به یک آزمایش بود، آن سبک به خصوص، محتوای بزرگسالانه آن و تیراندازی اول شخص بودنش، چگونه قرار بود بر روی Switch اجرا شود؟ نتیجه نهایی بر روی دستگاه فوق‌العاده بود، و من فکر می‌کنم که ما با عرضه Doom Eternal قدم رو به جلویی بر خواهیم داشت چرا که قبلاً نتیجه کار تثبیت شده است و متوجه شدیم که این‌گونه بازی‌ها بر روی Switch نیز جواب می‌دهد، و این بازی چقدر بزرگ و فوق‌العاده است. ما واقعاً قرار نیست چیزی را از بازی کم و کسر کنیم و دارندگان Nintendo Switch می‌توانند انتظار یک تجربه کامل را داشته باشند.'

بازی Doom Eternal در ابتدا قرار بود به صورت همزمان در پایان سال 2019 برای همه پلتفرم‌ها عرضه شود. اما از آنجایی که بازی تأخیر خورد، نسخه نینتندو سوئیچ بازی شاهد تأخیر بیشتری شد. در نهایت Doom Eternal در فروردین ماه امسال عرضه شد و بازیکنان Nintendo Switch از آن تاریخ بسیار مشتاقند که تاریخ عرضه بازی را بدانند. طبق صحبت‌های تهیه‌کننده اجرایی بازی، تاریخ عرضه نسخه Nintendo Switch به زودی اعلام خواهد شد. با ما همراه باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ نسخه قبلی Doom را بر روی Nintendo Switch تجربه کرده‌اید؟ نظرتان در مورد Doom Eternal چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

منبع متن: pardisgame