اکنون بیش از یک سال است که فعالیت مایکروسافت برای ارائه دو مدل متفاوت از کنسول نسل بعدی Xbox رازی سرگشاده است (هرچند آن‌ها هنوز چیزی را به‌طور رسمی اعلام نکرده‌اند). در حالی که نام‌های رمزی Anaconda و Lockhart برای ما آشنا هستند، اما به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال انجام کارهای بیشتر دیگری است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کاربری در توئیتر به‌نام @bllyhlbrt متوجه ارتباطاتی با چند نام رمزی Xbox در سیستم عامل Xbox One شده است. شما می‌توانید هردو نام Anaconda (که نام رمزی Xbox Series X است) و Lockart (نام رمزی کنسول شایعه شده Xbox Series S) را ببینید. همچنین نام رمزی Dante هم دیده می‌شود که در واقع مربوط به بسته توسعه‌ Xbox Series X است.

  

نکته جالب اینجاست که نام‌های رمزی دیگری دیده می‌شوند که Edinburgh و Count هستند. هنوز هیچ‌کس نمی‌داند این دو نام رمزی به چه چیزی اشاره دارند. شاید مایکروسافت در حال کار برروی بیش از 2 مدل از کنسول نسل بعدی Xbox است، اما به هر حال این امری بعید به‌نظر می‌رسد. شاید این‌ها حالت‌های کاملا دیجیتالی کنسول‌های Xbox Series X و S باشند، ولی در هر صورت باید منتظر ماند و دید که چه می‌شود.

منبع متن: pardisgame