شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که نمایش بازی‌های Xbox را روز 2 مرداد برگزار می‌کند و حضور عناوین مهمی مثل Halo: Infinite در آن تایید شده است. همچنین انتظار می‌رود که بالاخره از اولین بازی استودیوی The Initiative رونمایی شود که متاسفانه به‌نظر می‌رسد احتمال به وقع پیوستن چنین چیزی بسیار کم است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، جف گراب از VentureBeat اعلام کرد اگرچه شایعات حاکی از آن هستند که بالاخره استودیوی The Initiative بازی جدید خود را در نمایش Xbox نشان می‌دهد، اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد. این استودیو در سال 2018 تاسیس شد و به‌نظر می‌رسد بازی آن‌ها هنوز آماده نمایش عمومی نشده است. هرچند باید این خبر را شایعه در نظر بگیرید، ولی اکثر اطلاعات جف گراب درباره رویدادهای دیجیتالی درست از آب در آمده‌اند.

استودیوی The Initiative توسط یکی از مدیران قدیمی و کارکشته Activision و Crystal Dynamics یعنی دِرل گَلِدِر تاسیس شد و استعدادهای زیادی از استودیوهای بزرگ دیگر مثل Rockstar Games ،SIE San Diego، ناتی داگ و EA DICE جذب کرده است. مایکروسافت هنوز اعلام نکرده The Initiative روی چه چیزی کار می‌کند، اما فیل اسپنسر گفت از آن‌ها خواسته شده که چیزهای جدید و قدیمی را به روشی نوین انجام دهند. طبق شایعات، آن‌ها قصد احیای سری Perfect Dark را دارند، ولی به هر حال باید منتظر بود و دید.

نکته عجیب دیگر اینکه امروز توئیت‌های حساب استودیوی The Initiative به‌طور کامل پاک‌سازی شد. برخی گمان کردند شاید این نشان‌دهنده آن باشد که آن‌ها در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی مجدد حساب خود برای نمایش Xbox هستند، ولی ظاهرا این‌طور نیست.

منبع متن: pardisgame