تماشا کنید: Warhammer: Chaosbane برای پلی استیشن 5 و اکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد

در ماه مِی سال 2019 بود که Warhammer: Chaosbane برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. به گزارش پردیس‌گیم حال سازندگان این بازی یعنی Eko Software و ناشر آن Nacon اعلام کرده‌اند که بازی در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس نیز عرضه خواهد شد. شما می‌توانید در زیر با خلاصه‌ای از Warhammer: Chaosbane آشنا شوید:

"امپراطوریِ نوع بشر در خطری مخوف قرار دارد و شما آخرین امید رهایی و نجات انسان می‌باشید. گله‌های دشمنان به سمت سرزمین شما حمله ور شده‌اند و بازیکن باید به تنهایی یا با همکاری دوستان خود در تیمی چهار نفره و در بخش مولتی پلیر به حکومت آدمیان کمک کند تا همچنان پایدار باقی بماند."

Warhammer: Chaosbane نختسین عنوان هک اند اسلش در سری Warhammer می‌باشد و از داستانی کاملا جدید و نوآورانه بهره می‌برد. 5 کلاس مختلف نیز برای انتخاب وجود دارند و هر یک از آنان نیز شیوه‌ی مبارزه‌ی منحصر بفرد خود را دارند.

بیش از 70 نوع دشمن و هیولای مختلف در کنار خدایان عجیب و غریب در Warhammer: Chaosbane وجود دارند. بخش داستانی و گیم‌پلی بازی بقدری جذاب هستند که ارزش تکرار آن را بسیار بالا می‌برند و بازیکن را ترغیب به تجربه‌ی مجدد اثر می‌نمایند. شما می‌توانید در زیر تیزر بسیار کوتاه معرفی Warhammer: Chaosbane برای کنسول‌های نسل نهم را مشاهده یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame