به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، عنوان Fury of Dracula یکی از بهترین بازی‌های رومیزی موجود در بازار است. این بازی توجه طرفداران این سبک بازی‌ها را به خود جلب کرده و با گیم‌پلی عالی و نامتقارن خود توانسته رضایتی نسبی در بین بازیکنان به دست آورد. اما اکنون تیم بازی‌سازی Nomad Games با عرضه‌ی Fury of Dracula: Digital Edition بر روی رایانه‌های شخصی، سرگرمی بازی را برای مخاطبان مجازی نیز به ارمغان می‌آورد.

 در بازی Fury of Dracula یک بازیکن در نقش خون آشامی مشهور بازی می‌کند، در حالی که 1-3 نفر دیگر در نقش شکارچی و به دنبال تکه‌تکه کردن گوشت خون آشام هستند. وقتی شکارچیان دراکولا را از روی نقشه تعقیب می‌کنند، باید با ترفندهای عجیب و غریب Count برخورد کرده و آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. ترکیبی از یک بازی در مقابل بسیاری از بازی‌ها با گیم‌پلی عالی و حرکات پنهان ویژه، تجربه‌ای منحصر به فرد به وجود آورده که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

پیاده‌سازی ایده‌های بازی بر روی رایانه‌های شخصی حس متفاوتی دارد. بدیهی است که خود بازی به سبک رومیزی عالی است، اما FOD قطعاً بازی است که ایده‌های آن باید به خوبی به دنیای مجازی منتقل شود. بازی در برابر یک دراکولا AI می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. البته که شما هرگز قادر نخواهید بود لذت بازی در دنیای واقعی و به سبک رومیزی را با حالت مجازی آن مقایسه کنید. گفته می‌شود ارائه یک تجربه تک نفره در FOD به خودی خود باعث می‌شود این نسخه ارزش تجربه کردن داشته باشد.

به علاوه، Nomad Games سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی انتقال بازی‌های رومیزی به پلتفرم‌های مجازی دارد. بین Mystic Vale و Talisman، آنها ثابت کرده‌اند که می‌توانند یک بازی رومیزی را به خوبی با سبک مجازی فعلی تطبیق دهند. انتشار موفقیت آمیز Mystic Vale همچنین امیدهایی را برای عرضه‌ی Fury of Dracula در Nintendo Switch ایجاد می‌کند.

عنوان Fury of Dracula: Digital Edition در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame