Iron Harvest

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت Deep Silver و توسعه دهنده King Art Games یک تریلر جدید برای بازی استراتژیک Iron Harvest  را با عنوان جناح "Rusviet" منتشر کردند.

در اینجا نمای کلی از جناح‌ها و اطلاعات بیشتری در مورد بازی توسط Deep Silver آورده شده است:

در مورد جناح‌ها

Iron Harvest یک داستان حماسی و سرنوشت ساز را دنبال می‌کند که در ذیل سه جناح و شخصیت‌های اصلی آنها در جهان داستان‌های جایگزین دهه 1920 به بعد قرار دارد. هر یک از جناح‌ها فرصت‌ها و مزایای تاکتیکی متفاوتی را در نبرد ارائه می‌دهند. این نه تنها امکان ایجاد داستانی بسیار پیچیده را در طول 20 ماموریت در سه کمپین فراهم می‌کند ، بلکه به بازیکنان تجربیات چند نفره تاکتیکی عمیق نیز اعطا می‌کند که در هر زمان هر بار این استراتژی می‌تواند متفاوت باشد. زد و خوردهای درون بازی و نقشه‌های چالشی اضافی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا هوش مصنوعی را به تنهایی یا با همکاری با یک دوست به چالش بکشند.

درباره Rusviet

پس از جنگ بزرگ و در آستانه یک انقلاب، ملت روتوی تلاش می‌کند تا یک جریان مداوم از منابع را حفظ و اجرا کند. منابعی که آنها به شدت نیاز دارند تا ماشینهای جنگی عظیم و گران قیمت خود را تأمین کنند. ویدئوی امروز معرفی Rusviet Mechs است و اولین ایده در مورد چگونگی استفاده از آنها در جبهه‌های جنگی بازی Iron Harvest را ارائه می‌دهد.

با الهام گرفتن از تاریخ پس از جنگ جهانی اول، Iron Harvest داستان یک امپراتوری به نام Rusviet را که با تلاشهای داخلی روبروست در حالی که سعی در حفظ موقعیت پیروز در میدان نبرد دارد را روایت می‌کند. در جنگ با ماشین‌های تندروی سنگین یا توپخانه‌های آهسته اما بسیار ویرانگر باید تعادل برقرار شود که بازیکنان سربازان Rusviet را به جبهه سوق دهند.

درباره Iron Harvest

Iron Harvest یک بازی سبک استراتژی در زمان واقعی (RTS) است که در واقعیت داستان بازی به بعد از سال 1920 اشاره دارد. اندکی پس از پایان جنگ بزرگ، جهان پر از اسرار و رازها، فرصت‌ها و چالش‌ها است. سنت با پیشرفت علمی و تکنولوژیکی درگیر است در حالی که اروپا هنوز در حال بهبودی از نبردهای وحشیانه جنگ جهانی است. برای ایجاد تجربه کامل سبک RTS، تیم توسعه دهنده بازی از زمان آغاز تبلیغات بسیار موفق Kickstarter تا کنون با همکاری نزدیک و طرفداران جهانی RTS همکاری می‌کند.

Iron Harvest قرار است در تاریخ سه شنبه ، ۱۱ شهریور برای رایانه شخصی از طریق Steam و برای PS4 و Xbox One در تاریخ‌هایی که بعداً مشخص می‌شود عرضه شود.

تریلر زیر را تماشا کنید.

دانلود SDدانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame