baldurs gate 3

اعضای گروه‌ها اکنون بر اساس توانایی خود رتبه‌بندی می‌شوند.

به گزارش پردیس‌گیم، Larian Studios قرار است در مرداد ماه (درصورتی که همه چیز مطابق برنامه پیش برود) بازی Baldur’s Gate 3 را در Steam Early Access برای رایانه‌های شخصی ارائه می‌کند. با این حال، پست جدیدی در وبلاگ Steam منتشر شده که در آن به تفصیل در مورد ویژگی‌های مختلف جنگی و مخفی‌کاری درون بازی اشاره می‌کند. مهمترین تغییر از گذشته تا به حال این است که اعضای گروه‌های مختلف اکنون براساس ابتکار عمل نوبت خود را خواهند.

پیچیدگی و مرتب سازی در این مورد این است که اعضای گروه‌ها که به ترتیب اولیت و توانایی در کنار یکدیگر قرار دارند می‌توانند به صورت همزمان عمل کنند. این امر همچنین برای سایر بازیکنان امکان پذیر است در صورتی که با شما در یک سطح  قرار گرفته باشند. مبارزات همچنین به لطف ترفندهای موجود در انیمیشن‌های حرکتی بازی، بهتر شده و بسیار سریعتر از گذشته شده است.

سازندگان همچنین بیان کرده‌اند که: "ما سرمایه گذاری‌های زیادی را برای بهبود عملکرد انیمیشن‌های حرکتی و مبارزه‌ای درون بازی کرده‌ایم و به طور ویژه ترفندهایی برای بهبود احساس و حرکت در هنگام مبارزات به وجود آورده‌ایم. بسیاری از اتفاقات برای  افزایش سرعت و روان‌تر شدن بازی صورت گرفته است همچنین بسیاری از تغییرات باعث در کسری از ثانیه (و گاهی اوقات میکرو ثانیه) رخ می‌دهد. به عنوان مثال، نوبت کاراکتر دیگر -در پشت صحنه - شروع می‌شود زیرا شخصیت قبلی در حال پایان دادن به حرکات خود است. حتی موارد ساده ای مانند ترکیب انیمیشن‌های مختلف حرکتی با ضربات مختلف ترکیب می‌شوند. "

مخفی‌کاری همچنین یکی از مؤلفه‌های مهم بازی است و شرایط مختلفی وجود دارد که بر آن تأثیر می‌گذارد. در یک منطقه با روشنایی بالا، شما همیشه قابل مشاهده هستید در حالی که مناطق تاریک‌تر نیاز به بررسی بیشتری دارند. دشمنان حتی در تاریک‌ترین مکان‌ها هم اگر شما در نزدیکی مناطق کم نور باشید مشاهده کنند اما در مناطقی که بسیار تاریک‌تر است و نوری وجود ندارد، بررسی بیشتری لازم است خاموش کردن مشعل‌ها و چراغ‌های اطراف می‌تواند موقعیت مناسبی برای دستیابی به یک ضربه حساس، مهم و ضروری به دشمنان شود.

عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای رایانه‌های شخصی و Google Stadia برنامه ریزی شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره راه اندازی اولیه و سایر اطلاعات در مورد بازی در ماه آینده با پردیس‌گیم در ارتباط باشید.

منبع متن: pardisgame