Fable

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت gamingbolt، هر زمان که یک فرانچایز پس از یک وقفه طولانی در تمام رسانه‌ها مجدداً مورد احیا یا احیای مجدد قرار بگیرد، با چالش حفظ جوهره پیشینیان خود روبرو می‌شود، ضمن اینکه عناصر و ایده‌های جدیدی را نیز برای معرفی امور به شیوه‌های جالب ارائه می‌دهد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرد Fable نیز به اینگونه خواهد بود و  تعادلی میان ایده‌های پیشین و جوهره قبلی به همراه ایده‌های جذاب و خلاقانه جدید برقرار خواهد کرد.

به گفته مت بوتی ، رئیس Xbox Game Studios ، توسعه دهندگان Playground Games این وظیفه را بر عهده دارند. او به تازگی با روزنامه The Guardian صحبت کرد و او چالشی را که Playground برای ساخت فیلم جدید Star Wars با آن روبرو است مقایسه کرد.

آقای مت بوتی اشاره کرد: "با هر نوع فرانچایز مانند آن، جایی که نسخه‌های موجود را در اختیار دارید، همیشه بین آنچه می‌خواهید پیش ببرید، آنچه هنوز در فکر شما است و آنچه می‌خواهید اضافه کنید، متفاوت و جدید است". "این مانند چالش ساخت یک فیلم جدید جنگ ستارگان است - چیزهایی وجود دارد که همه می‌خواهند شما از آن‌ها استفاده کنید، اما پس از آن شما مسئولیت این را دارید که آن را به مکان‌های جدید ببرید و نما‌های تازه‌ای بگیرید.

مت بوتي همچنين اظهار داشت كه تجربه Playground با سري Forza Horizon و توجه به جزئيات آن دنياي جهان‌باز هميشه به نمايش گذاشته است به همراه ديد قوي آنها براي آنچه كه يك بازي جديد بايد داشته باشد  او را مطمئن می‌کند كه Fable يك عنوان "بسيار با كيفيت خواهد بود".

وی گفت: "من فقط به آنچه Playground با سری Horizon انجام داده است می‌پردازم، توجه به جزئیات، توانایی نمایش این مناظر واقع گرایانه". آنها همچنین علاقه واقعی به ارائه جزئیات دارند و یک دیدگاه منحصر به فرد درباره آنچه که در Fable است وجود دارد. هرچه من از مراحل پیشرفت بازی دیده‌ام به من می‌گوید که این یک نسخه بسیار با کیفیت خواهد بود. "

عنوان Fable در حال حاضر برای Xbox Series X و PC در حال توسعه است ، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. برخی شایعات اخیر حاکی از این بود که بازی در سبک MMO خواهد بود، اما از آن زمان گزارش‌ها این ادعاها را رد کرده‌اند.

منبع متن: pardisgame