واکنش سازنده‌ی Halo Infinite به انتقادات: صدای شما مهم است و شنیده می‌شود

هفته‌ی گذشته برای طرفداران و حتی سردمداران اکس باکس، هفته‌ی هیجان انگیزی بود. چرا که یکی از موردانتظارترین عناوین در دست ساخت، یعنی Halo Infinite با نمایشی از گیم‌پلی خود به Xbox Games Showcase آمد و پس از سالها رخ خود را به هواداران نمایاند.

به گزارش پردیس‌گیم، پس از این نمایش انتقادات فراوانی روانه‌ی 343 شد و مخاطبان فارغ از گیم‌پلی جالبِ بازی، به ایرادات فنی بسیار و گرافیک بدِ بازی معترض شدند، تا جایی که یکی از سکانس‌های تریلر تبدیل به دست مایه‌ی شوخی و Meme ساختن‌های کاربران فضای مجازی شد.

اما اولین واکنش 343 و Xbox به اعتراضات این بود که بگویند نمایش بازی، قدیمی بوده و بر روی رایانه‌ی شخصی نشان داده شده است. امروز ولی Dan Chosich، کارگردان روایی Halo Infinite عکس العمل دیگری به اعتراضات نشان داد و در جواب یکی از کاربران توییتر که از Halo Infinite ناامید شده بود گفت:

"تمام حرف‌هایتان را شنیده‌ام. می‌دانم برخلاف انتظارات ظاهر شدن چه حسی دارد. می‌خواهم همه‌ی شما بدانید که حرف‌هایتان مهم است و شنیده می‌شوند. قول می‌دهم که با گوش‌های کَر صحبت نمی‌کنید. خود من همیشه می‌خواسته‌ام که میراث Bungie زنده بماند و شخصا اهمیت زیادی به افتخار نهادن بر اثر آنان دارم."

نکته‌ی قابل توجه اینجاست که Dan Chosich در حوزه‌ی گرافیکی و فنی تخصص ندارد ولیکن با این حال به انتقادات واکنش نشان داده. اگر اعمال تغییرات در Halo Infinite گسترده‌تر از تنها حوزه‌ی فنی باشد احتمالا با محصولی متفاوت‌تر از نمایش اخیر مواجه خواهیم شد.

منبع متن: pardisgame