گزارش جدیدی منتشر شده که حاکی از آن است سونی برای اعلام یک خبر جدید از PlayStation 5 برای ماه اوت (مرداد-شهریور) برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، سایت Bloomberg ادعا می‌کند از یک منبع رسمی PlayStation که می‌خواست ناشناس باقی بماند، شنیده که سونی به‌طور "آزمایشی" در حال برنامه‌ریزی برای اعلام خبر بعدی خود در ماه اوت (مرداد-شهریور) است.

معلوم نیست این خبر چه چیزی خواهد بود یا چه زمانی باید منتظر اعلام آن باشیم؛ اما احتمال می‌دهیم بالاخره از قیمت و تاریخ انتشار دقیق این کنسول رونمایی می‌شود، چون خود سونی و مایکروسافت اعلام کرده‌اند کنسول‌های جدید در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهند شد و دیگر چیز زیادی باقی نمانده و باید اطلاعات تکمیلی ارائه شوند.

سونی چندی پیش گفته بود که پیش‌فروش PS5 بدون خبر قبلی آغاز نمی‌شود و به مردم زمان آن را اعلام خواهد کرد. شاید این خبر جدید هم مربوط به همین باشد و بالاخره از قیمت رونمایی شود؟ جالب‌تر اینکه Telstra هم به مخاطبان خود پیام داده پیش‌فروش Xbox Series X به‌زودی آغاز خواهد شد؛ بنابراین احتمالا مایکروسافت و سونی به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر وقت اعلام اطلاعات تکمیلی سخت‌افزاری و قیمت رسیده است.

منبع متن: pardisgame