Call of Duty: Warzone حالت بتل رویال رایگان Modern Warfare بود، اما بازی به سرعت محبوبیت بالایی کسب کرد و موفقیت آن باعث شده تا اکتیویژن به فکر آن باشد تا از Warzone برای نسخه‌های بعدی Call of Duty هم استفاده کند و جز محتویات آن‌ها قرار بدهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، جف اسمیف، مدیر طراحی در استودیوی Infinity Ward، در مصاحبه‌ای جدید با GamesRadar تایید کرد Warzone به بازی‌های آینده هم وصل خواهد شد:

"برای ما فوق‌العاده مهم است تا بازی به تکامل خود ادامه دهد. از همان ابتدا به شدت تلاش کردیم تا همواره راه و روش‌‌های متفاوت بازی کردن را برای بازیکنان خودمان فراهم کنیم تا لحظات شاد و لذت‌بخشی در Warzone و Modern Warfare داشته باشند. گرچه Warzone با Modern Warfare گره خورده، اما از اول به عنوان یک بازی مستقل طراحی شده بود. Warzone با ادامه دریافت به‌روزرسانی‌ها تکامل پیدا می‌کند و به بازی‌های دیگر دنیای Call of Duty هم وصل می‌شود."

قطعا تصمیم درستی است، گرچه طرفداران Call of Duty به خرید سالانه نسخه جدید این سری عادت دارند، اما طرفداران بتل رویال چندان طرفدار این تغییرات زودهنگام نیستند.

Warzone برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One به‌طور رایگان در دسترس است.

منبع متن: pardisgame