به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، طبق اخباری که اخیرا منتشر شده، فروشگاه شرکت Microsoft یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت خواهد کرد که نقص‌ها و موارد مورد نیاز برای این فروشگاه را برطرف خواهد کرد. این بروزرسانی شبیه به روزرسانی های معمولی نیست که معمولاً و با فاصله‌ی زمانی کم منتشر می‌شوند، بلکه در آن طراحی فروشگاه از صفر شروع شده تا در نهایت سریع‌تر، ایمن‌تر و استفاده از آن راحت تر باشد.

ظاهراً بروزرسانی گفته شده این فروشگاه را دو برابر سریعتر از قبل کرده و راه اندازی آن تقریباً کمتر از دو ثانیه به طول می‌انجامد. عملکرد مرورگر نیز بهبود یافته است و به کاربران امکان می دهد سریعتر از گذشته صفحات و تریلر بازی‌ها را لود کنند.

پس از عرضه‌ی به‌روز رسانی، در فروشگاه جدید، کاربران قبل از مرور لزوما باید وارد حساب کاربری Xbox خود شوند. این قابلیت یک تجربه شخصی تر را امکان پذیر می‌کند. محتواهای موجود در فروشگاه فیلتر و دسته‌بندی دقیق‌تری خواهند شد تا با تنظیمات شخصی صورت گرفته در حساب کاربری هر فرد، هر محتوایی برای هر شخص نمایش داده نشود. پس از تنظیمات شخصی صورت گرفته در حساب کاربری به هر کاربر امتیازی تعلق گرفته و محتوایی با امتیاز بالاتر از فیلتر کاربر برای وی نمایش داده نخواهد شد.

این به‌روزرسانی بزرگ با گذشت زمان در دسترس افراد بیشتری خواهد بود تا در نهایت در فصل پاییز برای همه قابل استفاده خواهد بود. با ورود به نسل جدید هر دو شرکت در حال به روزرسانی بخش‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود برای جذب بیشتر بازیکنان در سطح جهان هستند و با توجه به شرایط موجود تحت تاثیر کرونا، فروشگاه اینترنتی بهتر و در دسترس‌تر می‌تواند تاثیر به سزایی در این رقابت نفس‌گیر داشته باشد.

منبع متن: pardisgame