به‌نظر می‌رسد استودیوی Obsidian این روزها بسیار پر کار است و مشغول کار روی چند پروژه مختلف است. آن‌ها ماه گذشته در نمایش بازی‌های Xbox از Avowed رونمایی کردند که عنوانی در سبک نقش‌آفرینی جهان‌ آزاد بود و به‌نظر شباهت زیادی به Skyrim خواهد داشت.

جاش ساور، مدیر طراحی در استودیوی Obsidian که کارنامه درخشانی دارد و رهبر پروژه‌های Fallout: New Vegas و دو بازی Pillars of Eternity بوده، به‌تازگی توضیحاتی از خود در Tumblr نوشته است. او در نوشته‌های خود از ملاقات با طراحان دیگر، ارائه بازخوردها و وظایف مدیریتی گفته و هیچ حرفی از کار روی یک بازی جدید نزده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PCGAMER، یکی از طرفداران در پاسخ به نوشته‌های ساور ابراز ناراحتی کرد که او فعلا هیچ پروژه‌ای را کارگردانی نمی‌کند. اما ساور به این شخص گفت که در واقع اکنون کارگردانی یک پروژه را بر عهده دارد و آن بازی Avowed نیست.

چند روز پیش بود که یک فراخوان کاری توسط Obsidian دیدیم و در آن خبر از ساخت یک بازی نقش‌آفرینی و با کیفیت می‌دادند. ما فکر می‌کردیم که شاید منظور آن‌ها Avowed باشد، اما حالا فهمیدیم که چرا به‌طور صریح و واضح در آن فراخوان اسمی از Avowed برده نشده بود، زیرا منظور آن‌ها در واقع همین پروژه ساور بوده است که هنوز از آن رونمایی نشده است. طبق آن فراخوان، بازی جدید آن‌ها حالت سوم شخص و بخش چندنفره دارد.

منبع متن: pardisgame