تنها یک روز از عرضه‌ی Fall Guys: Ultimate Knockout می‌گذرد و بیش از 1.5 میلیون نفر به تجربه‌ی این عنوان مولتی پلیر پرداخته‌اند. این عنوان دیروز برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 منتشر شد که گفتنی است کاربران پلی استیشن با داشتن حق اشتراک پلاس می‌توانند به مدت یک ماه به صورت رایگان Fall Guys: Ultimate Knockout را تجربه نمایند.

به گزارش پردیس‌گیم استدیوی سازنده‌ی بازی یعنی Mediatoinc در توییتی اعلام کرد که در طول 24 ساعت گذشته بیش از 1.5 میلیون نفر به تجربه‌ی بازی مشغول شده‌اند و همین باعث شده برخی اشکالات و اختلالات در سرورها پیش آید. البته آنها به سرعت دست به اصلاح سرورها زدند و بازی هم‌اکنون وضعیت مطلوبی دارد، اما به نظر می‌رسد که آپدیتی بزرگ برای Fall Guys: Ultimate Knockout در راه باشد.

Mediatonic همچنین با تشکر از همه‌ی هواداران گفت که از حمایت همگی قدردان است و تمام تلاش خود را برای بهبود بازی انجام خواهد داد. Fall Guys: Ultimate Knockout یک بازی آنلاین و مولتی پلیر است که با 64 مسابقه دهنده شروع می‌شود و افراد مسابقه دهنده باید در طی چندین مرحله‌ی جذاب و متفاوت از رقبا جلو زده و سعی بر کسب جایگاه نخست بکنند.

منبع متن: pardisgame