به گزارش کول دانلود فیلم خروج و سونامی، قسمت نهم سریال آقازاده قسمت 35 دل قسمت آخر هم گناه و قسمت هشتم موچین در این هفته پخش می شوند. در این مقاله  لینک دانلود همگی این آثار درج شده است.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجره موفقی که در جذب مخاطب داشته  در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که شاهد حامد و راضیه به مشهدسفر می کنند که برای ماه عسل به آن جا رفته بودند و در این مدت صحبت های مختلفی بین ای ندو رد و بدل می شود. راضیه می گوید که از یک جایی به بعد عمیقا حامد را دوست داشت هاست وگرنه اگر این طور نبود چرا باید نقشه های نیما را لو می داد و با این کار جان خودش را هم به خطر می انداخت. ولی حامد به هیچ وجه باور نمی کند این سخنان را و به تندی موضع گیری می کند. به هر حال، حامد به دلیل رودستی که در این جریان خورده بوده بسیار دست به عصا و بدبین شده است. در قسمت هشتم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با صحنه قهر حامد و راضیه در هتل آغاز می شود. جایی که راضیه به دلیل بی محلی های حامد خسته شده است و اصرار به بازگشت از مشهد به تهران می کند. حامد که کمی نرم شده است سعی به آرام کردن او می کند. ولی قبل از بازگشت از او می خواهد که یک بار دیگر همه چیزی که در گذشته رخ داده است را تعریف کند. همین می شود که دوباره فلش بک های داستان را شاهد هستیم. این که چگونه راضیه یا مانلی سابقه با جلب توجه یک وزیر به حریم خصوصی او راه پیدا می کند و از این طریق به تهیه و تدارک یک سری مدارک (اعم از عکس، فیلم و…) می پردازد تا با این کار نیما بتواند از این وزیر یا باج بگیرد یا این که به وسیله پدر نیما، موجبات برکناری وی را از وزارت مهیا کنند و خود بحری بزرگ به این سمت بنشیند. این کش و قوس ها و دام ها و تله ها ادامه پیدا می کند تا جایی که نقشه مانلی در یک هتل و اتاق خواب آن جا عملی می شود. سپس در هنگام گذر از خیابان، یک سارق موتور سوار کیف آن ها را دزیده و به مدارک لورفته دسترسی پیدا می کند. این ها چیزهایی بود که شنیدنش برا فردی مانند حامد بسیار سخت و دردناک بود. چرا که باید باور می کرد که همسرش روزی دست به چنین کارهایی می زده است و چنین پیشینه ای داشته است.

 

حال باید دید که در قسمت 9 سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت نهم از سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

 

دریافت قانونی این سریال:  دانلود سریال آقازاده

.

 

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مادر آوا به کلینیک روانشناسی می رود و با دکتر معالجی که قبلا پرونده آوا و درمان وی را برعهده داشت صحبت می کند. به خاطر این که او به رفتارهای آوا در قبال رستا مشکوک شده بود. در همین راستا دکتر به وی می گوید که از نظر من مساله ای نیست و در حال حاضر آوا در سلامت روحی به سر می برد و این رفتار ها و اتفاقات نمی تواند از وی باشد مگر این که آوا در حوادثی که برای خواهرش رستا افتاده نقش داشته باشد و خود را به سبب آن گناهکار بداند. این ها چیزهایی بود که بیش از پیش مادر آوا را به فکر فرو می برد. در ادامه شاهد تلاش های چندباره آوا برای راضی کردن رستا به عقد با نکیسا هستیم. آن هم در شرایطی که خسروخان هنوز در کما بر روی تخت آی سی یو به سر می برد. ولی نقشه های آوا از جایی با مشکل می خورد که در حال قرار گذاشتن و صحبت کردن با آرش است که مادرش صدای این مکالمه را گوش می دهد و شک های وی تقدیم به یقین می شود که قطعا قضیه ای زیر سر آوا است. و همین طور این که سپس آوا به نکیسا تلفن می زند و با او نیز حرف های مشکوکی می گوید

حال باید دید که در قسمت 35 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت سی و پنجم از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود سریال دل

.

 

سریال موچین در حال حاضر جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و همچنین تنها سریال کمدی این مدیوم هست که به تازگی آغاز به پخش کرده است. تهیه کنندگی موچین با میثم آهنگری می باشد در حالی که نویسنده و کارگردان این اثر بر عهده حسین تبریزی بوده است.

حمید لولایی , علی صادقی , مرجانه گلچین , امیر نوری, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان موچین نیز آمده است که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 8 از سریال طنز موچین از لینک زیر دعوت می نماییم. جهت دانلود سریال موچین به سایت کول دانلود می بایست که مراجعه کنید. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال موچین

 

فیلم سینمایی سونامی به کارگردان میلاد صدرعاملی با بازی بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، رعنا آزادی‌ ور، امیرمهدی ژوله و ستاره پسیانی به شبکه نمایش خانگی می آید.

سونامی که از دی ماه 98 آغاز به اکران کرده بود یک درام ورزشی با محوریت داستانی فیلمنامه پیرامون زندگی یک تکواندوکار حرفه ای با بازی بهرام رادان می باشد که در ادامه با اتفاقات مختلفی روبه رو می شود. این فیلم در واقع به چالش های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد.

لینک قانونی: دانلود فیلم سونامی

منبع متن: pardisgame