سرور‌های فاینال فنتزی XIV این آخر هفته زیر فشار شدیدی قرار گرفتند که هم‌اکنون به نظر می‌رسد این فشار نتیجه‌ی حملات وارد DDoS وارد شده بر این سرور‌ها بوده است.  گفته می‌شود این حملات از ۱۶ ژوئن درست روز اولی که بسته‌ی الحاقی Stormblood برای دسترسی زود هنگام منتشر شد شروع شده‌اند. متقاضیان این بسته‌ی […]

سرور‌های Final Fantasy 14 مورد حملات DDoS قرار گرفتند

سرور‌های فاینال فنتزی XIV این آخر هفته زیر فشار شدیدی قرار گرفتند که هم‌اکنون به نظر می‌رسد این فشار نتیجه‌ی حملات وارد DDoS وارد شده بر این سرور‌ها بوده است.  گفته می‌شود این حملات از ۱۶ ژوئن درست روز اولی که بسته‌ی الحاقی Stormblood برای دسترسی زود هنگام منتشر شد شروع شده‌اند. متقاضیان این بسته‌ی الحاقی که با استفاده از دسترسی زود هنگام می‌خواستند به تجربه‌ی آن بپردازند با سرور‌هایی مواجه شدند که ظرفیتشان پر شده بود. تعداد کاربران وارد شده به سرور‌های این بازی از شش هزار نفر پیشی گرفت که به علت فشار شدید که روی سرور‌های این عنوان ایجاد شد زمان بارگذاری بسیار طولانی و بعضی از ماموریت‌ها در بازی غیرقابل تمام کردن شد.

بسته‌ی الحاقی Stormblood دیروز رسما منتشر شد و همانند روز‌های گذشته همچنان سرور‌ها زیر فشار حملات سایبری هستند. اسکور انیکس اعلام کرده است که تیم فنی آن‌ها هرکاری می‌توانند برای دفاع از سرور‌ها می‌کنند و با تغییر دادن روش خود در هر لحظه سرور‌ها را پس می‌گیرند. این شرکت ضمانت کرد که فایل‌های ذخیره شده شخصیت‌های کاربران و اطلاعات شخصی آن‌ها در امان خواهد بود.

 

منبع متن: gamefa