گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، استودیوی توسعه‌دهنده سری بازی‌های محبوب Borderlands، با مشارکت شرکت کوچ مدیا (Koch Media) وظیفه انتشار بازی سندباکس Fortnite، محصول جدید استودیوی اپیک گیمز (Epic Games)، را برعهده دارد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ جمعه ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای ۲۰۱۷) در اروپا در […]

توسعه‌دهنده سری Borderlands، ناشر نسخه فیزیکی Fortnite در اروپا خواهد بود

گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، استودیوی توسعه‌دهنده سری بازی‌های محبوب Borderlands، با مشارکت شرکت کوچ مدیا (Koch Media) وظیفه انتشار بازی سندباکس Fortnite، محصول جدید استودیوی اپیک گیمز (Epic Games)، را برعهده دارد. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ جمعه ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای ۲۰۱۷) در اروپا در خرده‌فروشی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیانیه‌ای مطبوعاتی در این خصوص منتشر شده که به شرح زیر است:

خریداران نسخه فیزیکی [این بازی] ضمن دریافت بسته Founder’s Pack، تعدادی سلاح و قهرمان، می‌توانند چهار روز زودتر به تجربه بازی اکشن و ساخت و ساز شرکت اپیک گیمز پیش از انتشار نسخه دیجیتالی آن در تاریخ سه‌شنبه ۳ مرداد (۲۵ جولای) بپردازند.

همانطور که در بیانیه مطبوعاتی مرتبط با این بازی آمده است، علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۳ مرداد (۲۵ جولای) اقدام به خرید نسخه دیجیتالی بازی Fortnite کنند. همچنین کسانی که اقدام به خرید نسخه‌های Deluxe، Super Deluxe یا نسخه‌های محدود این بازی کرده‌اند نیز می‌توانند از تاریخ ۳۰ تیر (۲۱ جولای) به آن‌ها دسترسی یابند. پیش از این استودیوی اپیک گیمز تائید کرده بود که بازی Fortnite در سال ۲۰۱۸ میلادی به یک عنوان رایگان یا به اصطلاح Free-to-Play تبدیل خواهد شد.

بازی Fortnite ابتدا در جریان مراسم جشنواره بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۱۱ میلادی با انتشار تریلری از سوی کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) – که اکنون شرکت اپیک گیمز را ترک کرده است – معرفی و رونمایی شد. تیم سویینی (Tim Sweeny) مدیرعامل استودیوی نامبرده پیشتر در توصیف بازی Fortnite اعلام کرده بود که این عنوان ترکیبی از بازی‌های Minecraft و Left 4 Dead خواهد بود. وی در پیش‌نمایش این بازی در رابطه با آن بیان کرد:

به نظر می‌رسد که اپیک کار غیرممکنی را انجام داده است. ما موفق به ساخت بازی با محوریت جمع‌آوری و دستکاری شده‌ایم که برای من نیز جذاب است؛ شخصی که معمولاً از بازی‌های این چنینی اجتناب می‌کند.

همانطور که پیشتر اعلام شد، نسخه فیزیکی بازی Fortnite در تاریخ جمعه ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای) و نسخه دیجیتالی آن نیز در تاریخ سه‌شنبه ۳ مرداد (۲۵ جولای) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید.

منبع متن: gamefa