بنظر می‌رسد اولویت سازندگان در ساخت بازی رزولوشن ۴K Native و نرخ‌فریم ۶۰ نیست! روز گذشته بود که وب‌سایت GamersNet نقل قولی از کارگردان عنوان Project CARS 2 آقای استفان ویلیون (Stephen Viljoen) منتشر کرده بود که بازی آن‌ها قرار است با رزولوشن ۴K Native و نرخ‌فریم ۶۰ بر روی کنسول مورد انتظار ایکس‌باکس وان‌ایکس به اجرا درآید. […]

Project CARS 2 برروی ایکس‌باکس وان‌ایکس با رزولوشن ۴k و نرخ‌فریم ۶۰ اجرا نخواهد شد

بنظر می‌رسد اولویت سازندگان در ساخت بازی رزولوشن ۴K Native و نرخ‌فریم ۶۰ نیست!

روز گذشته بود که وب‌سایت GamersNet نقل قولی از کارگردان عنوان Project CARS 2 آقای استفان ویلیون (Stephen Viljoen) منتشر کرده بود که بازی آن‌ها قرار است با رزولوشن ۴K Native و نرخ‌فریم ۶۰ بر روی کنسول مورد انتظار ایکس‌باکس وان‌ایکس به اجرا درآید. و همچنین تیم‌ سازنده هنوز رزولوشن قطعی بازی برروی پلی‌استیشن ۴ پرو را مشخص نکرده اند.

بازی با رزولوشن ۴K و نرخ‌فریم ۶۰ بر روی کنسول ایکس‌باکس وان‌ایکس اجرا می‌شود. ما هنوز برای مشخص کردن تنظیمات آن بر روی پلی استیشن ۴ پرو آماده نیستیم.

برای مشاهده کامل خبر روز گذشته می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. با این حال امروز آقای ایان بل (Ian Bell) از استودیوی Slightly Mad با انتشار پستی در فروم وب‌سایت GTPlanet نقل قول روز گذشته را رد نمود: 

نقل قول روز گذشته یک اشتباه بود. خروجی ما درحال حاضر پایین‌تر از رزولوشن ۴k و نرخ‌فریم ۶۰ است و احتمالا اگر بخواهیم به این تنظیمات دست یابیم باید از یکسری چیزها در بازی بگذریم… شاید مجبور شویم از قابلیت UPSCALE استفاده کنیم.

زمانی که از آقای بل سوال شد که آیا Project CARS 2 برروی کنسول‌ها در نرخ‌فریم ۶۰ قفل خواهد بود یا خیر، ایشان پاسخ دادند: “درحال حاضر این مسئله مهم نیست”.

ما از کلمه “قفل” استفاده نمی‌کنیم. زیرا این کلمه ما را به مانند استودیوهای فرست‌پارتی بنظر می‌رساند، زمانی که یک مشخصه خاص مهمتر از تجربه فوق‌ العاده باشد. Project CARS 2 در مسابقات معمولی بیشتر اوقات برروی نرخ‌فریم ۶۰ خواهد بود و برای تجربه لذت‌ بخش‌تر ما می‌خواهیم از حداکثر توان کنسول‌ها استفاده کنیم. حتی اگر نتیجه این عمل کاهش اندک نرخ‌فریم باشد.

بنظر می‌رسد که Project CARS 2 حتی برروی ایکس‌باکس وان‌ایکس و پلی‌استیشش ۴ پرو نیز پایین‌تر از کیفیت ۴K و نرخ‌فریم ۶۰ به اجرا درخواهد آمد. بنابراین اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که بدنبال بهترین تجربه بازی‌های ویدئویی هستند، مجبورید که به مانند همیشه نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Project CARS 2 را برای بازی کردن انتخاب نمائید.

عنوان Project Cars 2 قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان‌ منتشر شود.

منبع متن: gamefa