nintendo switch

به گزارش پردیس‌گیم، با وجود این‌که کنسول‌های PS4 و Xbox One نفس‌های آخرشان را می‌کشند و ٱفت محسوسی در زمینه‌ی فروش به خود دیده‌اند. کنسول ترکیبی نینتندو یعنی Nintendo Switch می‌تازد و کماکان به فروش خیره‌کننده‌ی خود ادامه می‌دهد. گواه این مُدعا آمار فروش ماهانه در ايالات متحده می‌باشد که نینتندو سوئیچ اکثراً در آن صدرنشین است. و ماه آگوست نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش NPD، سوئیچ رکورد فروش در ماه آگوست میلادی را شکست و در حقیقت، سوئیچ همچنین رکورد فروش سخت افزار ماه آگوست در تاریخ در ایالات متحده تا به امروز را شکست، و رکورد فروش دلاری سخت افزاری جدیدی را به ثبت رساند. سوئیچ این کار را در حالی انجام داده است، که رکورد قبلی متعلق به Nintendo Wii از آگوست 2008 را نیز شکسته است. میزان فروش تعداد واحد سوئیچ نیز در مقایسه با سال گذشته دو برابر شده است.

nintendo switch

آمار میزان فروش کُلی سخت‌افزار در ماه آگوست نیز به لطف این موفقیت خیره‌کننده‌ی نینتندو سوئیچ خوب بوده است. هزینه‌های پرداختی در حوزه‌ی سخت افزار برای ماه 229 میلیون دلار بوده است که 37% رشد سال به سال نسبت به آگوست 2019 را نشان می‌دهد. در همین حال، هزینه‌های پرداختی سخت افزاری سالانه نیز از ابتدای همین سال تا آگوست 23% افزایش را نشان می‌دهد و در حال حاضر 2 میلیارد دلار است.

اما در خصوص فروش نرم‌افزاری، لطفاً به اینجا مراجعه کنید.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame