PS5

به گزارش پردیس‌گیم ، با توجه به اینکه تاریخ عرضه PS5 و جزئیات قیمت آن به طور رسمی مشخص شده است، سرانجام احساس می‌شود که عرضه آن در فاصله بسیار کمی قرار دارد. پیش فروش این کنسول قبلاً در بسیاری از مناطق به طور مستقیم آغاز شده است، اما وقتی کنسول در دستان شما باشد‌، می‌دانید جعبه کنسول چگونه به نظر می‌رسد؟

هنر رسمی سونی با بسته بندی خرده فروشی جعبه PS5 مشخص شده است و بسیار جذاب و با ظرافت به نظر می‌رسد. مدل پرچمدار PS5 در یک جعبه کاملاً سفید عرضه می‌شود، در حالی که نسخه PS5 Digital Edition خود را با یک جعبه کاملا سیاه متمایز می‌کند. برای تماشای این تصاویر نگاهی به انتهای این مطلب در پردیس‌گیم بیاندازید. با توجه به اینکه بسته بندی خرده فروشی‌های Xbox Series X نیز بسیار خوب به نظر می‌رسد‌، منصفانه است که بگوییم کنسول‌های نسل بعدی از لحاظ زیبای شناسی بسیار جذاب‌اند.

کنسول PS5 در تاریخ 22 آبان در آمریکای شمالی، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی و در 27 آبان در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود. قیمت لوازم جانبی آن نیز مشخص شده است. در همین حال ، تایید شده است که هنگام عرضه به صورت همزمان عناوین Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ، Demon’s Souls ، Destruction AllStars ، Sackboy: A Big Adventure و Godfall نیز عرضه می‌شوند.

 PS5 1

PS5 2

 

منبع متن: pardisgame