Monster

به گزارش پردیس‌گیم ، پس از هفته ها شایعه، سرانجام کپکام از Monster Hunter Rise اختصاصی سوییچ رونمایی کرد. در یک محیط جدید، بازیکنانی را می‌بیند که در حال تحقیق در مورد یک Rampage مرموز هستند و هیولاهای جدید و قدیمی را به دست می‌گیرند. با این حال، آیا بازی در واقع بر روی نسخه سازگار با سوئیچ مانند شایعات بیان شده توسعه یافته است؟

به گفته مدیر ارشد جامعه Capcom UK  در توییتر، این بازی در واقع در موتور گرافیکی RE Engine در حال اجرا است. اگرچه ممکن است تصاویر بصورت جزئیات با کیفیت Monster Hunter World جزئیات نداشته باشد، اما Monster Hunter Rise مزایای دیگری نیز به همراه دارد. به عنوان مثال زمان بارگیری و انتقال بین مناطق مختلف درون بازی کاملاً وجود ندارد.

از نظر گیم پلی، موارد جدیدی را می‌توان از Palamutes قابل تنظیم جدیدی که می‌توان به نبرد با Wirebug منتقل کرد، ارائه می‌دهد که امکان جابجایی دست و پنجه نرم و حرکت‌های هوایی را فراهم می‌کند. جزئیات بیشتر هفته آینده در مراسم Tokyo Game Show 2020 Online نشان داده خواهد شد، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید. بازی Monster Hunter Rise قرار است در تاریخ جمعه، ۶ فروردین سال آینده برای Switch عرضه شود.

منبع متن: pardisgame