به گزارش پردیس‌گیم، سال گذشته بود که شاهد بازگشت سری اکشن کلاسیک کپکام با Devil May Cry 5 بودیم. این سری با یک تداوم جدید دوباره راه اندازی شده بود، اما این بازی به همان حالت قدیمی بازگشت و به نظر موفقیت خوبی برای کپکام بود. اکنون وقت آن است که یک بار دیگر با یک نسخه ویژه که اخیراً اعلام شده است، با شور و هیجان بیشتری به بازی برگردیم. این بازی یکی از عنوان‌های پرطرفدار هنگام عرضه برای کنسول‌های نسل بعدی خواهد بود که اکنون نگاهی به جعبه آن خواهیم انداخت.

کپکام از طرح روی جلد بازی پرده‌برداری کرد که همه شخصیت‌های اصلی نسخه اصلی بازی و همچنین Vergil بر روی آن وجود دارند و باید اشاره کرد که اضافه شدن آن‌ها به عنوان یک شخصیت قابل بازی یکی از نکات مهم در این نسخه است.

بازی Devil May Cry 5: Special Edition از بازی‌های هنگام عرضه برای کنسول‌های نسل جدید PlayStation 5 ، Xbox Series X و Xbox Series S. خواهد بود. مشخص نیست که نسخه فیزیکی آن همزمان با راه اندازی دیجیتال خواهد بود یا خیر. یکی از دیگر موارد مهم و شاید متمایز کننده‌ای که به این نسخه از بازی افزوده شده است ویژگی ray tracing یا رهگیری پرتو است.

 

 

منبع متن: pardisgame