قسمت 14 سریال آقازاده قسمت 40 و آخر دل و قسمت 12 موچین به مرحله پخش رسیده اند. همچنین سریال های قورباغه و سیاوش نیز به زودی توزیع می شوند. در نوشتار مقابل، دسترسی به لینک دانلود همگی این عناوین مهیا شده است.

 

افزون بر این شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود علاوه بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات به روز سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

سریال آقازاده با گذشت چندین هفته از پخش و تجربه موفقی که در جذب مخاطب داشته در حال سپری کردن هفته های پرالتهابی می باشد. هر چند که این سریال از همان قسمت نخست نیز توانسته بود که قاپ بینندگانش را بدزد و جای خودش را در بین آثار نمایش خانگی باز کند. تا جایی که در حال حاضر عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است. در این بین بنابر جدیدترین آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های اخیر رشد بسیار بالایی را داشته باشد که همه این ها موکد این نکته است که آقازاده در حال یکه تازی است.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین آقازاده دیدیم که حامد بالاخره توانست با اقامه ادله محکم و برجسته به بازپرس پرونده و اثبات خلافکار بودن نیما در پرونده های فساد مالی خرید سهام شرکت ها و… حکم احضار وی را بگیرد. ولی در سمت دیگر ماجرا هم نیما بیکار ننشسته و قصد دارد که عکس و فیلم های راضیه را که در مربوط به گذشته سیاه وی می شود را پخش کرده و در معرض عموم بگذارد. راضیه که از طریقی از این ماجرا مطلع می شود بدون اجازه از حامد به خانه نیما می رود تا بلکه بتواند وی را از این کار منصرف کند. تلاش های او بدون نتیجه می ماند و در همین حینی که وی آن جا بوده است نیز حامد برای ابلاغ حکم احضار به خانه نیما می آید. در قسمت دوازدهم آقازاده نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود با قهر و فرار راضیه آغاز می شود. صبح وقتی که حامد آماده رفتن به محل کار می شود، متوجه می شود راضیه در خانه نیست و البته مادرش نیز از این قضیه مطلع می شود. تا این که چند ساعت بعد مادر بزرگ راضیه با حامد تماس می گیرد و ابراز می کند و راضیه به منزل او در شمال آمده است. سپس حامد نیز عازم آن جا می شود تا راضیه را قانع کند برای بازگشت به تهران. در سمت دیگر داستان، آخرین مقدمات به وزارت رسیدن بحری بزرگ انجام می شود و وی در یک قدمی این سمت قرار می گیرد. نیما نیز از این فرصت استفاده کرده و سعی می کند از وزیر شدن پدرش در جهت پیش بردن مقاصد مفسده اقتصادی خود بهره ببرد. وی پدر را در یک جلسه مشترک به اتفاق الکس دعوت می کند و خواسته خود را به او می گوید. پدرش به شدت با این قضیه مخالف بوده و ابراز می کند که من تازه به این مقام رسیده ام و حاضر نیستم این ریسک را بپذیرم ولی نیما هر طور که شده او را مجاب می کند تا با او همکاری کند و سرانجام او نیز می پذیرد.

 

حال باید دید که در قسمت چهاردهم سریال آقازاده چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون لینک های دانلود قسمت 14 سریال آقازاده با 5 کیفیت گوناگون درج شده است:

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 14 سریال آقازاده

سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های پیشین دل دیدیم که بعد از آمدن آوا به سمت آرش و استقبال گرم او، در حالی که آرش همه چیز را فهمیده بود، از برملا شدن رابطه پنهانی پدرش با مرسده تا لو دادن ملاقات رستا و مهران در کافه، برای همین آرش سعی کرد که این گونه وانمود کند که آوا را درک می کند و عشق را باور کرده است تا بتواند با این کار از رو حرف بکشد و پی به اتفاقات مجهول گذشته ببرد. از سویی دیگر رستا نیز به نقشه قبلی از بیمارستان به خانه مسکونی نکیسا می رود تا آن عکسی که لای کتاب بود را ببینید و سرانجام متوجه می شود که عکس متعلق به خودش بوده است و بنابراین پازل های معمای او در شب ربودن و تجاوزش کامل می شود و به این نکته واقف می شود که همه این ها زیر رستا نکیسا بوده است. در قسمت 39 نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این اپیزود سرانجام با رویارویی و بهم رسیدن آرش و رستا همراه بود. آرش که از قبل به خانه پدری رستا رفته بود با مادر رستا صحبت می کند و او هم ماجرا را برایش بازگو می کند. آرش سپس از آن جا به منزل نکیسا جایی که رستا حضور داشته می رود و در آن جا رستا که به نکیسا شک کرده بود، قضیه را برای او تعریف کرده و بین این دو مشاجره مختصری صورت می گیرد ولی در همین حال آرش نیز سر می رسد. بین آرش و رستا درگیری سختی رخ می دهد. نکیسا با چاقو آرش را می زند ، در همین حال ولی خسروخان که از کما خارج شده و با زور و دعوا دکترها رو پس می زند و از بیمارستان به بیرون می آید، سر می رسد و آرش را از خانه خارج می کند. در همین حال نکیسا چاقو را به خسروخان می دهد و از او می خواهد که وی را بکشد ولی خسروخان به او می گوید که تو حتی لایق مردن نیستی و باید باشی و ذره ذره و هر روز شاهد زجر کشیدن خودت باشی. بنابراین خسرو و آرش از خانه خارج شده و در حال رفتن به سمت رستا و مادرش در آن سمت کوچه هستند که ناگهان نکیسا خودش را از طبقه بالا به پایین پرت کرده و نقش زمین می شود. نکیسا خودکشی می کند.

حال باید دید که در قسمت 40 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت چهلم از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود قسمت 40 سریال دل

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی با پایان یافتن دل جایگزین این سریال می شود.

در سریال درام هیجانی قورباغه که در خلاصه داستان آن آمده است: دنیا براى من جاى کوچیکىه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بکشم، بازیگران سرشناسی چون سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی ، نوید پورفرج و فرشته حسینی  به ایفای نقش پرداخته اند.

دریافت قانونی: دانلود سریال قورباغه

 

همچنین سریال سیاوش نیز که به وسله دو کارگردان نیما اقلیما و سروش محمدزاده ساخته شده است، دیگر اثری است که در پاییز 99 و پس از قورباغه پخش خواهد شد. این سریال نیز کاری دیگر از شرکت سرورسانه پارسیان و در سبک سریال های قبلی آن ها مانند ممنوعه و کرگدن می باشد.

امیر جعفری , رضا کیانیان , میلاد کی مرام , محیا دهقانی بازیگران سیاوش را تشکیل داده اند. خلاصه داستان سیاوش: سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

لینک قانونی: دانلود سریال سیاوش

منبع متن: pardisgame