ps5 vs xbox series x

 کمتر از 2 ماه به عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد باقی مانده است و همه جا بحث نظرسنجی و تبادل نظر در این خصوص داغ است. ما نیز در پردیس‌گیم تصمیم گرفتیم در این خصوص یک نظرسنجی برگزار کنیم و نظر شما کاربران فهیم را جویا شویم.

همگی از مشخصات فنی دستگاه‌ها باخبر هستید، ما در یک سمت Xbox Series X را داریم که قدرتمندترین کنسول نسل بعد لقب گرفته و در سمت مقابل PS5 را داریم که اندکی ضعیف‌تر است اما ویژگی‌ها و نوآوری‌های مخصوص به خود را دارد. هر دوی این‌ها برچسب قیمتی 499 دلاری را یدک می‌کشند و قرار است به ترتیب در 20 و 22 آبان عرضه شوند، البته PS5 عرضه‌ی غیرمتمرکز را در پیش گرفته و در برخی مناطق اندکی بعد یعنی 27 آبان ماه عرضه خواهد شد.

در این بین ما نسخه‌ی تمام دیجیتال PS5 را نیز داریم که فاقد درایو نوری است و 399 دلار قیمت دارد. در سمت مقابل اما ما یک کنسول ضعیف‌تر را از جانب مایکروسافت داریم به نام  Xbox Series S که برچسب قیمتی 299 دلاری را به همراه دارد. و اما در آن سوی میدان، ما کنسول‌های نینتندو را خواهیم داشت، آن‌ها بعد از عرضه‌ی کنسول محبوب نینتندو سوئیچ در زمینه‌ی فروش یکه‌تازی می‌کنند و قرار است عناوین بزرگی در آینده راهی این دستگاه شوند و از طرفی زمزمه‌های یک سخت افزار جدید با قابلیت پشتیبانی از کیفیت 4K نیز از جانب نینتندو به گوش می‌رسد. و در آخر یک گزینه‌ای که همیشه روی میز بوده است، درست است PC. با معرفی کارت‌های جدید انویدیا بازار PC GAMING شعله‌تر از همیشه به نظر می رسد.

ps5 vs xbox series x

حال پرسش اصلی ما اینجاست، فارغ از وضعیت اقتصادی، اگر شما قصد تجربه‌ی نسل بعد را داشته باشید،

انتخاب شما کدام است؟

 

لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید و در نظرسنجی گوشه‌ی سمت چپ سایت نیز شرکت کنید.

منبع متن: pardisgame