با کمک Backwards Compatibility هر سه نسل از کنسول های ایکس باکس با لن پارتی سیستم لینک می شوند. Backwards Compatibility ویژگی فوق العاده ای است، به خصوص اگر از آغاز قرن ۲۱ با بازی ها بزرگ شده اید. لن پارتی، که امروزه نسبت به گذشته آنچنان محبوب نیست، تنها راهی بودن که ۱۶ نفر می توانستند زیر […]

هر سه نسل دستگاه های ایکس باکس به کمک Backwards Compatibility لینک می شوند

با کمک Backwards Compatibility هر سه نسل از کنسول های ایکس باکس با لن پارتی سیستم لینک می شوند.

Backwards Compatibility ویژگی فوق العاده ای است، به خصوص اگر از آغاز قرن ۲۱ با بازی ها بزرگ شده اید. لن پارتی، که امروزه نسبت به گذشته آنچنان محبوب نیست، تنها راهی بودن که ۱۶ نفر می توانستند زیر یک سقف و در کنار یکدیگر Halo 2 بازی کنند. در مصاحبه با یک کاربر یوتیوب با نام iJustine، آلبرت پنلو از ایکس باکس اعلام کرد که هر سه دستگاه ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس اوریجینال می توانند به لطف Backwards Compatibility و به وسیله لن پارتی به یک دیگر لینک شوند.

شما می توانید هر سه نسل از دستگاه های ایکس باکس را به وسیله LAN Party با یکدیگر لینک کنید. می توانید این کار را با ایکس باکس اوریجینال، ۳۶۰ و ایکس باکس وان و دیسک های قدیمیتان انجام دهید.

در حال حاضر امکان استفاده از این ویژگی برای بازی های ایکس باکس اوریجینال کم و محدود است. تنها دو بازی Crimson Skies و Fusion Frenzy در لیست Backwards Compatibility قرار دارند که از بین این دو فقط Crimson Skies از لن پارتی برای لینک ۱۶ کاربر پشتیبانی می کند.

همانطور که فیل اسپنسر تایید کرد، تعداد بازی های ایکس باکس پشتیبان Backwards Compatibility کمتر از ۳۶۰ خواهد بود و ممکن است فعلا نوبت به بازی هایی مانند Halo: Combat Evolved نرسد و طرفداران این بازی ها باید تا کامل تر شدن لیست Backwards Compatibility، کمی صبر کنند.

منبع متن: gamefa