ps5

به گزارش پردیس‌گیم،با توجه به استقبال بی‌نظیر طرفداران موجودی دستگاه‌ها برای پیش‌خرید به سرعت پایان یافت و طرفداران زیادی سرگردان و ناراحت شدند، سونی امروز بابت این موضوع عذرخواهی کرد و قول داد در روزهای آینده کنسول‌های بیشتری برای پیش‌خرید قرار خواهند گرفت.

چند روز پیش و در مراسم سونی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی کنسول رونمایی شد. اطلاعاتی در خصوص پیش‌خرید در جریان مراسم داده نشد. سپس سونی تایید کرد که پیش‌خرید فردای مراسم در دسترس قرار خواهد گرفت اما تعدادی از فروشگاه‌های بزرگ اندکی پس از مراسم پیش‌فروش PS5 را آغاز کردند و اندکی بعد هر دو مدل استاندارد و دیجیتال دستگاه به کل موجودی تمام کرد. دوباره یعنی یک روز بعد و در 17 سپتامبر فروشگاه‌های دیگری اقدام به این کار کردند و در کمال تعجب موجودی در ظرف 10 دقیقه پایان یافت. هم‌اکنون دلال‌ها PS5 پیش خرید شده را به دو برابر قیمت به فروش می‌رسانند.

سونی امروز در حساب رسمی خودش بابت این موضوع و نحوه‌ی اجرای پیش‌فروش‌ عذرخواهی کرد و قول داد در روزهای آینده کنسول‌های بیشتری برای پیش‌خرید قرار خواهند گرفت. همچنین این نوید را نیز داد که تا پایان سال کنسول‌های بیشتری را آماده خواهند کرد.

یک مسئول بنگاه آماری اعلام کرد: من تصور می‌کنم در آینده کنسول‌های دیجیتال (مدل دیجیتال PS5) بیشتری راهی قفسه‌ها شوند، بعید بدانم این یک سیاست بلند مدت باشد. اما آره، درسته، برای شمایی که دنبال نسخه‌ی دیجیتال PS5 هستی باید بگم پیدا کردن و تهیه‌اش در ماه‌های آینده سخت خواهد بود.

 

خب دوستان نظر شما چیست؟ انتظار همچین استقبالی را داشتید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame