1

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Demon Souls یکی از داغ‌ترین بازی‌های است که در لانچ PS5 منتشر می‌شود و صادقانه بگوئیم، از نظری بصری با عنوانی فوق العاده طرف هستیم. بدون شک قدرت سخت افزار بعدی PlayStation را می‌توان در این ویدئو مشاهده کرد. با تمام این حرف‌ها، نسبت به نسخه اصلی چقدر پیشرفت داشته‌ایم؟

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، به تازگی در YouTube ویدئویی به اشتراک گذاشته شده که بخش‌هایی از گیم پلی PS3 و PS5 را در کنار یکدیگر مقایسه می‌کند. طبق توضیحات آپلود کننده ویدئو، این فرد از یک شبیه ساز یا به اصطلاح emulator کنسول PS3  استفاده کرده تا بازی را به صورت 4k و 60 FPS اجرا کند. این کار انجام شده تا فرصت رقابت با ریمیک Blue Point به بهترین شکل به نسخه اصلی داده شود. می‌توانید ویدئوی مربوطه را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

بدون اغراق باید گفت، نسخه بازسازی شده واقعاً زیبا به نظر می‌رسد. شاید خیلی‌ها از سبک بازی‌های Souls خوششان نیاید ولی بهبود گرافیکی را هیچکس نمی‌تواند انکار کند. محیط‌های بازی تماماً سرشار از جزئیات هستند، مخصوصاً وقتی هر دو را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنید. مطمئناً دیدن گرافیک بدون واسطه و به صورت مستقیم روی PS5 در خانه می‌تواند تجربه‌ی بهتری از نظر بصری ایجاد کند. صبر کردن تا نوامبر سخت‌تر شد!

طبق برنامه‌ها Demon Souls در 22 آبان ماه سال جاری همزمان با PS5 منتشر خواهد شد. Sony چندی پیش‌تر اعلام کرد قیمت این بازی در خرده فروشی‌ها $69.99 خواهد بود، یعنی یک افزایش 10 دلاری نسبت به بازی‌های نسل قبل. علاوه بر این، در تریلری که طی مراسم مربوط به PS5 منتشر شد، مشخص گردید این عنوان قرار است روی PC نیز عرضه شود. در انتها مشخص شد که این خبر اشتباه بوده و بازی به صورت انحصاری در اختیار PS5 باقی خواهد ماند.

منبع متن: pardisgame