Hades

به گزاش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، بازی Hades ساخته Supergiant Games به تازگی برای رایانه‌های شخصی و نینتندو سوویچ منتشر شده و مورد ستایش قرار گرفته است. از زمان عرضه به صورت دسترسی زود هنگام در فروشگاه اپیک گیمز در دسامبر 2018 ، یک سفر باورنکردنی داشته است و فروش این امر منعکس کننده این سخن است. به گفته توسعه دهنده در توییتر، Hades از یک میلیون نسخه فروخته شده عبور کرده است.

این گزارش خاطرنشان کرد که 700،000 نسخه در دوره دسترسی زود هنگام خریداری شده است اما این بازی هنوز هم 300،000 نسخه در عرض چند روز از زمان راه اندازی آن نیز فروخته شده است. تأثیر دسترسی زودهنگام توسط توسعه دهنده مورد توجه قرار گرفت، توسعه دهنده بازی از کسانی که در طی مراحل کار بر روی عنوان در زمان دسترسی زود هنگام این عنوان را انتخاب کردند و از بازی حمایت کردند، تشکر کرد و این مطلب را بیان کرد: "ما Hades را برای دسترسی زودهنگام طراحی کردیم، با این باور که شما می‌توانید به ما کمک کنید تا یک بازی بهتر بسازیم. این همان کاری است که شما انجام داده‌اید. "

البته، با توجه به اینکه Hades چقدر خارق العاده است، مسلماً بازیکنان دیگر فرصتی برای بازی در آن می‌خواهند. اما آیا برنامه‌هایی برای عرضه نسخه Xbox One یا حتی PS4 در نظر گرفته شده است؟ Supergiant Games خاطرنشان کرد که "در حال سنجیدن فرصت‌هایی برای آوردن بازی به سیستم عامل‌های اضافی است."

گیم پلی بازی به اینگونه است که داستان بازی Hades در درجه اول در دنیای زیرین قرار دارد و شاهزاده زاگرئوس، پسر هادس، برای فرار تلاش می‌کند. انجام این کار به معنای گشت و گذار در قلمروهای تارتاروس، آسفودل و الیسیوم و بهترین حالت برای دشمنان است. با این حال، همراه با برخی از تسلیحات شیطانی، زاگرئوس همچنین می‌تواند موهبت خدایان مختلف در پانتئون یونان را بپذیرد، که انواع مختلفی از اثرات مختلف را ایجاد می‌کند. گیم‌پلی از این بازی در انتهای مطلب برای شما قرار داده شده است. برای جزئیات بیشتر در مورد این عنوان در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

 

دانلود با کیفیت SD 

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame