به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، ماه‌های ابتدایی سال 2020 بود که برای اولین بار شایعاتی مربوط به مجموعه بازسازی شده سه‌گانه اصلی Mass Effect را در صفحات مختلف خبری منتشر شد. به‌زودی ماه سپتامبر نیز تمام خواهد شد اما شایعات پیرامون این بازی از آن زمان تا الان تمامی نداشته و به صورت مداوم شنیده ‌می‌شوند. لیست مربوط به پیش خرید این بازی ماه گذشته و در یک خرده‌فروشی در انگلستان ظاهر شد، این درحالی است که هفته گذشته، یک خرده‌فروش پرتغالی نیز این بازی را لیست کرده بود. درنهایت به نظر می‌رسد خرده‌فروشان قبل از اینکه شرکت EA ( اگر بخواهند سرانجام خودشان از بازی رونمایی کنند) ساخت و عرضه‌ی این بازی را لو خواهند داد.

اکنون قضیه از لو دادن بازی نیز فراتر رفته است، یک خرده‌فروش در کشور چک به نام Herni-Svet نیز Mass Effect Trilogy Remastered را لیست کرده است و علاوه بر آن پلتفرم‌های مورد نظر بازی را نیز مشخص کرده است که شامل PS4 ، Xbox One و Nintendo Switch می‌شود. حضور کنسول Nintendo Switch در این لیست بسیار جالب است، زیرا شایعات اولیه در مورد این Remaster به شدت مورد انتظار حاکی از آن بود که این بازی ابتدا و در روز عرضه به کنسول Nintendo نمی‌رسد - که البته شاید برنامه‌های EA از آن زمان تغییر کرده باشد (و تمام این قضایا در صورتی است که این لیست درست باشد). باید توجه داشت که این اولین باری نیست که شاهد لیست های خرده‌فروشی برای نسخه Switch در روز عرضه بازی هستیم.

در همین حال، در لیست مذکور تاریخ انتشار 15 اکتبر برای مجموعه Mass Effect Trilogy Remastered ذکر شده است که بیشتر از قبل درصد صحت آن را بالا می‌برد زیرا مطابق با گزارش‌های اخیری است که حاکی از رونمایی رسمی آن در اوایل ماه اکتبر و انتشار در اواخر ماه بود. 

البته، این احتمال وجود دارد که این لیست دقیق نباشد، یا حداقل بر اساس اطلاعات خرده‌فروش محرمانه باشد و نتوان روی دقت یا جزئیات آن حساب کرد. اما هرچه که هست، لیست شدن این بازی در خرده‌فروشی‌های مختلف و حتی مشخص شدن پلتفرم‌ها و زمان انتشار آن موردی است که احتمال صحت آن را بسیار بالا می‌برد. حال تمام توجهات به شرکت EA است و امیدواریم این شرکت به زودی خبر مربوط به این بازی را تایید یا حداقل تکذیب کند!

 

منبع متن: pardisgame