به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از TheVerge، مایکروسافت اعلام کرد تعداد مشترکین Xbox Game Pass به 15میلیون نفر رسیده است. آن‌ها آخرین بار در ماه آپریل اعلام کرده بودند تعداد مشترکین این سرویس 10 میلیون نفر است و این یعنی طی 6 ماه گذشته 50 درصد افزایش کاربر داشته‌اند. Xbox Game Pass سرویسی است که با قیمت ماهانه 10 دلار به بیش از 100 بازی Xbox که در طول زمان بیشتر می‌شوند دسترسی رایگان می‌دهد.

مایکروسافت طی ماه‌های اخیر و مخصوصا به دلیل انتشار کنسول نسل بعدی Xbox در آبان ماه مانور زیادی روی سرویس Xbox Game Pass داده است. ظاهرا استراتژی و رویکرد اصلی مایکروسافت برای نسل بعد، Xbox Game Pass خواهد بود و آن‌ها را برای آینده‌ای متفاوت از Xbox آماده می‌کند.

اخیرا سرویس xCloud و بازی Destiny 2 هم به Xbox Game Pass اضافه شده است. از Game Pass می‌توان علاوه بر کنسول Xbox، در کامپیوتر و حتی گوشی‌های اندروید هم از طریق استریم آنلاین استفاده کرد.

همچنین مایکروسافت تبلیغاتی به راه انداخته که ماه اول Xbox Game Pass را با 1 دلار ارائه می‌دهد و از این طریق توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. در هر صورت به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حفظ و افزایش کاربران Xbox Game Pass موفق بوده است.

منبع متن: pardisgame