xbox series x

به گزارش پردیس‌گیم، مایکروسافت از لوازم جانبی قابل پیش‌خرید کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S رونمایی کرد. این لوازم جانبی در تاریخ 20 آبان‌ماه در کنار کنسول‌های نامبرده عرضه‌ی جهانی خواهند شد.

ما از طرفی دسته‌ی سیاه رنگ ایکس‌باکس سری ایکس را داریم که به همراه کنسول عرضه خواهد شد و در سمت دیگر یک دسته‌ی سفید رنگ که به همراه سری اس عرضه خواهد شد. یک دسته‌ی آبی رنگ نیز معرفی شد که قسمت جلویی آن آبی رنگ و پشت دسته سفید رنگ می‌باشد، دکمه‌های این دسته نیز سیاه رنگ هستند و طراحی جالبی دارند.

با توجه به قابلیت Xbox Play Anywhere شما می‌توانید بر روی PC نیز به تجربه‌ی بازی‌ها بپردازید. باندل دسته‌ی PC شامل یک دسته‌ی سیاه رنگ به همراه آداپتور برای ویندوز 10 می‌باشد یا یک دسته‌ی بی‌سیم که قابلیت اتصال به وسیله‌ی بلوتوث را خواهد داشت و یک کابل USB-C نیز آن را همراهی می‌کند.

این دسته‌های جدید طراحی ارگونومیک بهتری خواهند داشت و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارند. Xbox Series X, Series S, One, Windows 10 و موبایل پلتفرم‌هایی هستند که از این دسته‌های جدید پشتیبانی خواهند کرد.

xbox series s

یک باطری قابل شارژ جدید نیز معرفی شده است که به همراه یک کابل USB-C عرضه می‌شود و قابلیت شارژ شدن زیر 4 ساعت را خواهد داشت. قیمت دسته‌های جدید ایکس‌باکس 59.99 دلار اعلام شده است و باطری‌های قابل شارژ 24.99 قیمت‌گذاری شده‌اند. این لوازم جانبی به مانند کنسول‌های جدید در تاریخ 20 آبان‌ماه عرضه جهانی خواهند شد و از هم‌اکنون قابل پیش‌خرید در کشورهای معدودی می‌باشند.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame