deathloop

به گزارش پردیس‌گیم، توسعه‌دهندگان Deathloop و Dishonored 2 یعنی Arkane Lyon و توسعه‌دهندگان Prey یعنی Arkane Austin برای پروژه‌های آینده‌ی خود استخدام می‌کنند. این آگهی استخدام به همراه لیست مشاغل مورد نیاز در وبسایت اصلی ZeniMax قرار داده شده است.

بازی Deathloop ابتدا در E3 2019 معرفی شد و جدیدترین ساخته‌ی تیمی است که در توسعه‌ی مجموعه‌ی Dishonored دخیل بود. این بازی داستان محور با گیم‌پلی منحصر به فرد قرار است ابتدا برای PS5 در سال 2021 میلادی عرضه شود. به نظر می‌رسد که این تیم خلاق بر روی بازی دیگری نیز کار می‌کنند و به تازگی آگهی استخدام برای بخش‌های مختلف از جمله برنامه‌نویسی و متخصص موتور بازی‌سازی ارائه داده‌اند.

دیگر شعبه‌ی Arkane یعنی Arkane Austin نیز به دنبال تقویت نیروی خود است. آخرین بازی ساخته شده توسط آن‌ها Prey می‌باشد که در سال 2017 عرضه شده است. متأسفانه از بازی‌های در دست ساخت آن‌ها اطلاعاتی در دست نداریم. اما احتمالاً ساخت دنباله‌ی Prey و Dishonored 3 می‌تواند انتخاب خوبی برای Xbox Series X/S و PC در آینده باشد.

با توجه به این‌که مایکروسافت ZeniMax را تصاحب کرد تمام استودیوهای زیر مجموعه به Xbox Game Studios ملحق شدند و احتمالاً بودجه و امکانات بیشتری برای عناوین آینده‌ی خود دریافت خواهند کرد.

علیرغم این اتفاق اما، بازی Deathloop کماکان انحصاری زمانی PS5 خواهد ماند، اما به محض اتمام مدت قرارداد مستقیم به گیم‌پس خواهد آمد. این شرایط برای ساخته‌ی جدید استاد شینجی میکامی یعنی Ghostwire:Tokyo نیز صدق می‌کند.

بازی Deathloop در اوایل 2021 برای PS5 و PC عرضه خواهد شد.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ بازی‌های جدید کی آماده می‌شوند؟ انتظار چه عناوینی را می‌کشید؟ آیا آن‌ها انحصاری مایکروسافت خواهند بود یا خیر؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame