به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، استودیوی FYQD تریلر جدیدی از Bright Memory منتشر کرده است که این تریلر انتشار بازی برای کنسول نسل بعدی Xbox Series X در تاریخ 10 نوامبر تأیید می‌کند. البته که نسخه‌ای که در 10 نوامبر عرضه خواهد شد Bright Memory Infinite نیست بلکه نسخه‌ی دموی Bright Memory خواهد بود که قبل از وارد شدن FYQD-Studio به پروژه ساخته شده است که این استودیو سعی در بازسازی آن به عنوان یک بازی کامل دارد.

این عنوان اول شخص سبک تیراندازی / هک‌اند‌اسلش در طول روایت خود بر شخصیت شیلا تمرکز دارد که خود را در جنگیدن با موجودات مختلف و دشمنان عجیب و غریب در یک جزیره‌ی باستانی پیدا می‌کند. شیلا علاوه بر توانایی استفاده از انواع اسلحه‌های گرم، همچنین قادر است دشمنان خود را با شمشیر قطعه قطعه کند. ترکیب این موارد با هم باعث ایجاد برخی ترکیب‌های زیبای بازی Devil May Cry می‌شود که در نمایش‌های بازی شاهد آن بودیم.

اگرچه عنوان مورد انتظار Bright Memory در ماه نوامبر برای Xbox Series X عرضه می‌شود، اما نسخه‌ی کامل یعنی Bright Memory Infinite در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. دارندگان رایانه‌های شخصی که می‌خواهند این بازی را تجربه کنند، می‌توانند با خرید Bright Memory اورجینال نسخه‌ی Infinite آن را پس از عرضه به صورت رایگان دریافت کنند. اما آیا این عمل برای دارندگان کنسول Xbox  Series X نیز مشابه خواهد بود؟ زمان این مورد را مشخص خواهد کرد، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

اکنون شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

منبع متن: pardisgame